![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on melko paska tietokone tällä hetkellä, ja im yrittää laittaa Windows XP: n isompi kovalevy i lähtenyt ystäväni, koska minun on tällä hetkellä vain 10 keikka (yritän olla nauraa). Ongelma im ottaa on se, että i cant päästä minun bios. Nykyinen emolevy Olen asentanut on Microstar Inc. MS-6340 (i Tiedän sen crap mutta beggers cant be chosers lol). Kaikki apu on appreceated. Ghst. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olet yrittänyt painamalla F2 tai Poista valtaa?
| |||
| |||
| Joo Yleisimmin on F2 tai poistaa kuten Dave sanoi, jos ei yritä F12, F11, Esc thats sen puuttuessa osuma kokeilla satunnaisesti niistä. Se pitäisi sanoa jonnekin ruudulla jonnekin mitä paina tulla "setup." |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Käsikirjan at http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/...40/MSI6340.PDF
3.1 Entering Setup Kytke virta tietokoneeseen ja paina <Del> välittömästi, jotta voit syöttää asennuksen. Toinen tapa päästä asennus on valtaan tietokoneeseen. Kun alle tulee näkyviin hetkeksi ruudun aikana POST (Power On Self Test), paina <Del> näppäintä tai samanaikaisesti painamalla <Ctrl>, <Alt>, Ja <Esc> avaimia. Voit kirjoittaa SETUP ENNEN BOOT, PAINA <CTRL-ALT-ESC> TAI <DEL> KESKEISET Jos viesti katoaa, ennen kuin vastaat ja haluat anna asennusohjelman, käynnistä järjestelmä yrittää uudelleen kiertämällä sitä OFF sitten ON tai painamalla "RESET"-painiketta järjestelmän tapauksessa. Voit myös uudelleenkäynnistämisen samanaikaisesti painamalla <Ctrl>, <Alt>, ja <Delete> avaimia. Jos et painamalla näppäimiä on oikea aika eikä järjestelmä käynnisty, virhe viesti on näkyvissä, ja sinulla on taas pyydetään, LEHDISTÖ <F1> jatkuu, <CTRL-ALT-ESC> TAI <DEL> TO ENTER SETUP My System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Hyvä löytää paikalla. |
|
| |||
| |||
| kiitos, mutta ive jo tryed niitä. Thats miksi im ottaa niin paljon vaivaa lol. Otan toisen bash vain olla varmoja tho. Ghst |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Minulla oli sama ongelma ja ymmärsin minun näppäimistö ei aloittamiseen ennen kuin Windows oli.
|
| |||
| |||
| Et ole hutkittaisiin näppäimiä tarpeeksi kanssa mallets Ghst. Älä muistat Arthur Ewing ja hänen musiikillinen hiirillä Toistettaessa "The Bells St. Mary's"? Se, miten saada yhteistyöhön näitä laatikoita. Saatat Kytke näppäimistö, että te tiedätte teosten osaksi pistorasiaan olet kohtuudella luottaa vain poistaa mahdollisuuksia. |
|
| |||
| |||
| Oletko USB k / b? Ne eivät toimi joissakin järjestelmissä post-ruuduissa. Hanki ps / 2, jos sinulla on oikea liittimeen takana tietokoneeseen. |
|
| |||
| |||
| Kiitos neuvosta, huonosti on käytettävä, että tieto huomenna, mutta nyt im menossa nukkumaan. Kiitos jälleen, i päivittää yous tästä asiasta huomenna. Ghst. |