![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een behoorlijk crap computer op het moment, en im proberen om Windows XP op een grotere harde schijf Ik heb mijn vriend, aangezien het een Ik heb op dit moment is slechts 10 gig (probeer niet te lachen). Het probleem is dat im onder i cant get in mijn BIOS. De huidige moederbord ik heb geïnstalleerd is een MicroStar Inc MS-6340 (i know haar crap maar beggers verkanting worden keuzemenu lol). Alle hulp wordt appreceated. Ghst. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U hebt geprobeerd op F2 te drukken of verwijderen op de macht over?
| |||
| |||
| Ja, meestal is F2 of te verwijderen, zoals Dave al zei, zo niet proberen F12, F11, escudo thats, bij gebreke daarvan getroffen proberen enkele willekeurig zijn. Het moet zeggen ergens op het scherm ergens wat te druk om de 'setup'. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De handleiding is op http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/...40/MSI6340.PDF
3.1 Invoeren van Setup Vermogen op de computer en druk op <Del> meteen kunt u Voer Setup. De andere manier om Setup is aan de macht op de computer. Wanneer de onderstaande bericht verschijnt kort op de onderkant van het scherm tijdens de POST (Power On Self Test), druk <Del> toets of drukt u tegelijkertijd <Ctrl>, <Alt> En <Esc> sleutels. TO ENTER SETUP VOOR BOOT, PERS <CTRL-ALT-ESC> OF <DEL> KERNPUNTEN Als het bericht verdwijnt voordat u reageert en u nog wilt Voer Setup opnieuw opstarten van het systeem om het nogmaals te proberen door er uit en daarna of drukken op de "RESET"-knop op het systeem zaak. Je kan ook opnieuw door gelijktijdig indrukken <Ctrl>, <Alt> en <Delete> sleutels. Als u niet Druk op de toetsen op de juiste tijd en het systeem niet opstarten, een fout bericht wordt weergegeven en u wordt opnieuw gevraagd om, PRESS <F1> te zetten, <CTRL-ALT-ESC> OF <DEL> TO ENTER SETUP Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Goede plek vinden. |
|
| |||
| |||
| thanks, maar ive al tryed hen. Thats waarom im met zoveel moeite lol. Ik heb nog een bash alleen worden bepaalde tho. Ghst |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Ik had het zelfde probleem en gerealiseerde mijn toetsenbord niet starten totdat Windows had.
|
| |||
| |||
| U bent niet slaan op de toetsen hard genoeg met de Mallets Ghst. Don't you remember Arthur Ewing en zijn muzikale muizen speelt "De klokken van St Mary's"? Dat is hoe je de samenwerking van deze vakken. U kan de stekker in een toetsenbord dat u weet werkt in een socket u redelijkerwijs overtuigd net op te heffen mogelijkheden. |
|
| |||
| |||
| Gebruikt u een USB-k / b? Ze niet werken op sommige systemen in het post-schermen. Hier krijg je een ps / 2 een als u de juiste aansluiting op de achterzijde van de pc. |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor het advies, ziek maakt gebruik van die kennis van morgen, maar voor nu im going to bed. Nogmaals bedankt, ik zal jullie update over dit onderwerp morgen. Ghst. |