![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en ganske crap datamaskinen i øyeblikket, og im prøver å legge Windows XP på en større harddisk jeg fikk av min venn siden den jeg har i øyeblikket bare 10 gig (prøv å ikke le). Problemet im har er at jeg skrånende komme inn i min bios. Gjeldende Hovedkort Jeg har installert en Microstar Inc. MS-6340 (jeg vet det crap men beggers skrånende være chosers lol). Hjelp vil være appreceated. Ghst. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du har forsøkt å trykke F2 eller Slett på strømmen?
| |||
| |||
| Det vanligste er F2 eller slette like Dave sagt, hvis ikke prøve F12, F11, Esc dvs, ikke som treffer prøve noen tilfeldige seg. Det burde si noe på skjermen sted hva du skal trykke på for å skrive inn "setup". |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Manualen er på http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/...40/MSI6340.PDF
3.1 Innlegging Setup Slå på maskinen og trykk <Del> umiddelbart å la deg skriv Setup. Den andre måten å angi installasjonen er å slå på datamaskinen. Når nedenfor vises en kort stund på bunnen av skjermen under POST (Power On Self Test), trykker <Del> tasten eller trykker <Ctrl>, <Alt> Og <Esc> tastene. Å OPPGI SETUP FØR oppstart, PRESS <CTRL-ALT-ESC> ELLER <DEL> KEY Hvis meldingen forsvinner før du svarer, og du fortsatt ønsker å skriv Setup, starter systemet for å prøve igjen ved å slå den av og deretter på eller trykke på "RESET"-knappen på systemet tilfelle. Du kan også starte med samtidig trykke <Ctrl>, <Alt> og <Delete> tastene. Hvis du ikke trykke på tastene på riktig tid og systemet ikke oppstart, en feil Meldingen vil bli vist og du vil igjen bli bedt om å, PRESS <F1> å fortsette, <CTRL-ALT-ESC> ELLER <DEL> Å OPPGI SETUP Min System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Good finner sted. |
|
| |||
| |||
| takk, men Ive allerede tryed dem. Dvs hvorfor im har så mye problemer lol. Jeg vil ha en annen bash bare å være sikker tho. Ghst |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Jeg hadde det samme problemet og realisert min tastaturet var ikke starter opp før Windows hadde.
|
| |||
| |||
| Du ikke trykker på tastene hardt nok med mallets Ghst. Ikke du husker Arthur Ewing og hans musikalske mus spille "The Bells of St. Mary's"? Det er hvordan du får samarbeidet fra disse boksene. Du kan koble et tastatur som du vet fungerer i en stikkontakt du er rimelig overbevist om nettopp å eliminere muligheter. |
|
| |||
| |||
| Er du bruker en USB-k / b? De fungerer ikke på noen systemer i innlegget skjermene. Få en PS / 2 en hvis du har den riktige kontakten på baksiden av PCen. |
|
| |||
| |||
| Takk for råd, ill skal bruke denne kunnskapen i morgen, men for nå im gå til sengs. Takk, jeg skal oppdatere yous på denne saken i morgen. Ghst. |