![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jo olen tehnyt viime vuoden 512k DDR2 2 Gt DDR2 ja Celeron d360 joka Celeron e1200 molemmat perustuvat Pentium 4 65nm Conroe porausnäytteet mutta bios on lukittu voin tehdä sen nopeammin pelimerkit olivat molemmat 775 pistorasia ja Celeron e1200 yli kellot melko hyvin mutta minulla on vain kantaliuosta CPU fan on d360 on mobo mutta haluaisin tehdä jalostajasta hieman nopeammin. mobo voi kestää 800MHz jalostajien siten duel ytimen Celeron. Kanta e1200 1,6 GHz mutta voin saada 2ghz tai 1,8 / 9, joilla ei ole lämmön ongelma tätä halpaa mobo puuttuu temp valvoo |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaikki enemmän rahaa tämä ei ole sen arvoinen. Uudistamaan koko jutun.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Quote:
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Minulla on Packard Bell Istart 1379 mutta jos Lue Tulette huomaamaan Olen muuttunut paljon siitä | cragtom | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 3. Maaliskuu 2009 15:39 |
| Kuinka tehdä tietokone Hieman nopeammin Messing Tietoa kanssa Prosessori | tolet | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 11th Feb 2009 15:09 |
| Miten voin tehdä Vista alkaa nopeammin ja pysäytysjaksoja Faster | ashmehta | Windows-käyttöjärjestelmät | 12 | 11. toukokuuta 2008 02:16 |
| Miten siirtää tiedostoja kuollut pakoll uusiin pakoll | ltlon | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 15 Jan 2008 15:12 |
| Poistettu tiedoston tehdä SPAC mutta kerran poistettu didnt tehdä tilaa | enright666 | General Software Chat | 2 | 22. Joulukuu 2007 04:26 |
| Thread Tools | |
| |