![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| For et par år siden, jeg fik i denne comp og det var ok på det tidspunkt, men sidste år har jeg ændret mem fra 512k DDR2 til 2 GB DDR2 og Celeron d360 for en Celeron e1200. Men som du kan se fra gennemgangen del af linket, at processoren er meget overclockable men bios er låst af P / b og jeg synes, det er kun for Celeron D. Jeg ønsker kun at ændre de grundlæggende spænding så i stedet for at blive en 1.6 GHz processor det kører på 1.8/2.0ghz før jeg har penge nok til at biuld en. http://www.overclockers.co.uk/showpr...atid=6&subcat = |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Øge spændingen ikke vil give dig en højere clock hastighed!
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Packard Bell Easynote R1938 trådløse hjælpe | gorevan | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 25. maj 2008 14:34 |
| Packard Bell Master Skiver Don't Work | SlapnutSkits | General Software Chat | 1 | 20 februar 2008 02:56 |
| Packard Bell TFT Monitor | ashmehta | Grafikkort & Monitors | 2 | 29 januar 2008 12:14 |
| Packard Bell 2422 | chrisc90 | PC & Console Gaming | 2 | 4 januar 2008 18:59 |
| Packard Bell Lappys | jeystone | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 7. maj 2007 07:24 |
| Thread Tools | |
| |