![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| For noen år siden jeg fikk denne komp og det var ok på den tiden, men i fjor jeg endret medlemmer fra 512k DDR2 til 2GB DDR2 og Celeron d360 for en Celeron e1200. Men som du kan se av gjestene i linken som prosessoren er svært overclockable men BIOS er låst av P / b, og jeg tror det er bare for Celeron D. Jeg vil bare endre kjernen spenning så i stedet for å være en 1.6 GHz prosessor det kjører på 1.8/2.0ghz før jeg har nok penger til å biuld en. http://www.overclockers.co.uk/showpr...atid=6&subcat = |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Øke spenningen ikke tenkt å gi deg et høyere klokke hastighet!
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Packard Bell Easynote R1938 trådløse hjelp | gorevan | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 25 mai 2008 14:34 |
| Packard Bell Master disker fungerer ikke | SlapnutSkits | General Software Chat | 1 | 20 februar 2008 02:56 |
| Packard Bell TFT Monitor | ashmehta | Kabinetter & Skjermer | 2 | 29 januar 2008 12:14 |
| Packard Bell 2422 | chrisc90 | PC & Console Gaming | 2 | 4 januar 2008 18:59 |
| Packard Bell Lappys | jeystone | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 7 mai 2007 07:24 |
| Thread Tools | |
| |