mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Jeg har brug for anvisninger før skiftende CPU

Reply

Thread Tools
Old 2 januar 2008, 16:07
Ny Medlem Gruppen

Default Jeg har brug for anvisninger før skiftende CPU

Jeg har lige modtaget en Pentium D 925 med henblik på at bytte med min Celeron D 360, nu før jeg sætte den i min PC (som jeg ved, hvordan du gør) Jeg har brug for at vide, hvad de skal gøre, før sætte det i (eks. alle preperations) lige så godt som jeg har brug for at vide hvad der skal ske med Bios da dette er mit første møde med opgradering af min egen CPU.

Enhver instruks vil blive meget værdsat =)
Old 2. januar 2008, 18:01
Bandlyst Gruppen

Default Jeg har brug for anvisninger før skiftende CPU

intet bare sætte den i dont glemme termisk pasta for heatsink og blæseren kan jeg har ur gamle 1?

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Toshiba NB 100 Recovery Instruktioner BawHeid Windows-operativsystemer 1 22 November 2009 12:20
Instruktioner om, hvordan man formatere en ny harddisk eddyjack Drives & flytbare medier 5 12 oktober 2009 07:11
Efterfulgt Acer Laptop Tilbagesøgningen Instruktioner ... rayparrish General Software Chat 1 9 juni 2009 21:18
Hvor mange instruktioner, kan en ny processor udføre på samme tid Zarrukh CPU, bundkort og RAM 3 15 februar 2009 20:30
Følgende malware fjernelse anvisninger, har nogle spørgsmål. jcastell Virus, Spyware & Sikkerhed 17 19 februar 2008 18:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.