![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige modtaget en Pentium D 925 med henblik på at bytte med min Celeron D 360, nu før jeg sætte den i min PC (som jeg ved, hvordan du gør) Jeg har brug for at vide, hvad de skal gøre, før sætte det i (eks. alle preperations) lige så godt som jeg har brug for at vide hvad der skal ske med Bios da dette er mit første møde med opgradering af min egen CPU. Enhver instruks vil blive meget værdsat =) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| intet bare sætte den i dont glemme termisk pasta for heatsink og blæseren kan jeg har ur gamle 1?
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Toshiba NB 100 Recovery Instruktioner | BawHeid | Windows-operativsystemer | 1 | 22 November 2009 12:20 |
| Instruktioner om, hvordan man formatere en ny harddisk | eddyjack | Drives & flytbare medier | 5 | 12 oktober 2009 07:11 |
| Efterfulgt Acer Laptop Tilbagesøgningen Instruktioner ... | rayparrish | General Software Chat | 1 | 9 juni 2009 21:18 |
| Hvor mange instruktioner, kan en ny processor udføre på samme tid | Zarrukh | CPU, bundkort og RAM | 3 | 15 februar 2009 20:30 |
| Følgende malware fjernelse anvisninger, har nogle spørgsmål. | jcastell | Virus, Spyware & Sikkerhed | 17 | 19 februar 2008 18:18 |
| Thread Tools | |
| |