![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har akkurat fått en Pentium D 925 for å bytte med Celeron D 360, nå før jeg setter det på min PC (som jeg vet hvordan du gjør det), jeg trenger å vite hva du bør gjøre før du setter den i (for eksempel noen preperations) så vel som jeg trenger å vite hva de skal gjøre med det BIOS da dette er mitt første møte med oppgradere min egen CPU. Instruksjonene som blir verdsatt =) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ingenting bare putte den i dont glem termisk lim for heatsink og fan kan jeg ha ur gamle 1?
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Toshiba NB 100 Recovery Instruksjoner | BawHeid | Windows-operativsystemer | 1 | 22 november 2009 12:20 |
| Instruksjoner om hvordan du formaterer en ny harddisk | eddyjack | Drivere og flyttbare medier | 5 | 12 oktober 2009 07:11 |
| Etterfulgt Acer Laptop Recovery Instructions ... | rayparrish | General Software Chat | 1 | 9 juni 2009 21:18 |
| Hvor mange instruksjonene kan en ny prosessor kjøre på samme tid | Zarrukh | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 15 februar 2009 20:30 |
| Følgende malware fjerning instruksjoner, har noen spørsmål. | jcastell | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 17 | 19 februar 2008 18:18 |
| Thread Tools | |
| |