vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Minun täytyy nopeuttaa hieman ..

Reply

Thread Tools
Old 28 Sep 2008, 05:18
Rahoittajien ryhmän

Viime aikoina olen turhautuvat minun tietokoneiden nopeus, Theres mitään ongelmaa, se vain ei yhtä nopeasti kuin se voisi olla.

Olen käynnissä Vista ja Tein typerän päätöksen mennä vain 1GB sijasta 2 ...

Unohda .. I'll get some more nyt: D

Mutta halusin apua kuin olen koskaan muuttanut mitään tekemistä tietokoneen (Hardware viisasta anyway) niin minulla ei ole aavistustakaan, joka RAM ostaa.

Luin jostain, että joskus olet kaltaiset tyhjä lähtö? ja voit pistää paremmin emolevyn sijaan korvaamaan sitä, mikä teillä on isompi bittinen?

En tiedä .. Tarvitsen apua
Old 28 Sep 2008, 06:34
Rahoittajien ryhmän

hyvin ensin löydettävä mitä allready on, jos olet ostanut valmiiksi rakennettu, ja haluavat pitää warrenty, sinun täytyy ottaa tietokoneen takaisin myymälän ne asentaa toinen keikka RAM-muistia, mikä tarkoittaa myös sitä sinulle Don En tarvitse valita oikea kiinni. Kuitenkin toisin, täytyy sinun saada toisen 1GB kiinni (olettaen olet 1 * 1 Gt tällä hetkellä), joka on sama kuin mitä olet tällä hetkellä, mutta jos sinulla on 2 * 512 Mt olisi luultavasti paras saada 2 * 1GB tikkuja, mutta että sinun täytyy tietää, mikä emolevy sinulla on

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 28 Sep 2008, 12:37
Rahoittajien ryhmän

Ostin sen valmiiksi rakennettu, mutta asiakaskohtaisesti. (Dell)

En voi kuitenkaan muista, kun valitsi spec mitä mobo on ..

En kuitenkaan usko, Dell tarjoaa sinulle mahdollisuuden vaihtaa emolevy, jos ne eivät En.

Joten jos voisitte joko kertoa minulle, kuinka saada selville, mitä minun emolevy on, tai jos satut tietää, mikä mb ne ottavat Dell Inspiron 531: n?

Olen tarkistanut, että se on ehdottomasti 1GB, ja se on varmasti 2 tikkuja 512 meg koska sen kahden ytimen?

kiitos,
Ollie.
Old 28 Sep 2008, 13:50
Rahoittajien ryhmän

No ensinnäkin, Duel ydin on CPU, ei RAM kuitenkin RAM voi ajaa duel kanava, mutta ne ovat eri asioita.

Voit selvittää, mikä emolevy sinulla on voit yrittää Everest kerran asennettu, clcik emolevy, sitten emolevy uudelleen, se olisi emolevyn nimi.
Old 28 Sep 2008, 14:18
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by thingie2 View Post
No ensinnäkin, Duel ydin on CPU, ei RAM kuitenkin RAM voi ajaa duel kanava, mutta ne ovat eri asioita.
Argh .. thats noloa .. Tiesin, ne olivat erilaisia, mutta ajattelin, että se kaikki kinda työskennellyt yksi yksikkö.

Katso minun RAM on melko vakaana 61% antaa tai ottaa pari prosenttia.

Sen minun sydämiä, jotka ärsyttävät minua joskus theyll max, tai useammin sekä toch 99% sitten palaan hieman.

Ajattelin jos ostin enemmän RAM I vauhdittaa minun CPU prosessien ..

Suunnitteletko se minun on aivan uusi (nopeammin) CPU, sanoa väitteet vuoksi kaivos on 1.8GHz, (En tiedä luku pois käsi) minun on ostettava uusi, jotta saan sen sanoa 2.5?

Tiedän, että minulla voisi overclock, mutta TBH En ole varma, onko sen arvoinen riski, kuten varmasti En voinut O / C se valtavasti ilman vaikuttavat jäähdytys, muuten Dell / CPU yritys on jo tehnyt sen.
Old 28 Sep 2008, 15:28
Rahoittajien ryhmän

Ensinnäkin, mitä sinä käytät mitata RAM-muistia ja suorittimen käyttöä? ja olet varma, lukemis sitä oikealla tavalla, kuten te sanoitte RAM oli maxing ennen.

Mutta kyllä, jos et halua overclock, sinun täytyy hankkia uusi proccesor, jotta se ajaa nopeammin, mutta overclocking ei aiheuta liian paljon riskejä, aslong kuin sinä ei ole hölmö. Mitä tulee jäähdytyksen, jos vain on varastossa jäähdytys, se ei overclock hyvin, mutta en ole varma, miten hyvin AMD CPU: n overclock anyway.
Old 29th Sep 2008, 10:10
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Ensinnäkin, mitä sinä käytät mitata RAM-muistia ja suorittimen käyttöä? ja olet varma, lukemis sitä oikealla tavalla, kuten te sanoitte RAM oli maxing ennen.
Sen vain Vista siedbar gadgetista, olen käsittelyssä se hienoa, minun RAM on (ATOW) 91%, mutta sen yleensä enemmän kuin 61%.

CPU Usage (ATOW) on esteratsastus noin välillä 22% ja 45% (yhteensä) ja thats vain MSN, WLM ja tietenkin Opera minulle kirjoittaa tämän, myös Media Center on vuonna taustalla, mutta se ei tee mitään.

Sehän ei ole paljon pyydetty? En halua puoli minun prosessori mennä vain alkeellisinta tehtäviä.

Jos minulla ei ole kirjallisesti tätä haluan olla käynnissä paljon ohjelmia, ja vaativamman nähden, jolloin se alkaa saada todella korkea, ja joskus jäätyä kokonaan.

Quote:
Mitä tulee jäähdytyksen, jos vain on varastossa jäähdytys, se ei overclock hyvin, mutta en ole varma, miten hyvin AMD CPU: n overclock anyway.
Yeah, it's nothing fancy, pari perusasetuksen kolmekymmentä pennyä fanit tehty Intiassa on kolmaskymmenesosa penniäkään.
Old 29th Sep 2008, 21:49
Rahoittajien ryhmän

Ehkä sinulla on paljon crapware näkyä tällä BG?

Haluavat ehkä tehdä säikeen Windows foorumilla ja lähettää Hijackthis loki.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 30 Sep 2008, 09:33
Rahoittajien ryhmän

Myös, mitä olen juuri hyödyntämällä, on tietokoneen tai kannettavan tietokoneen? koska (atleast minun veljekset sylimikro) suorittimen saa rajoitetaan noin 30%: lla normaalia virta-asetuksia (kuitenkin palkki jää enintään 100%), jotta voidaan säästää akun virtaa, mutta voit asettaa sen käyttöön kaikki valta vaihtoehdoista. Joten jos se on kannettava tietokone, kokeile tarkkailun valta vaihtoehtoja.

Myös, kokeile tarkistaminen BIOS, että sinulla on useita sydämiä käytössä, sillä se rajoittaa CPU.

Ja kuten Carbon sanoi, katsokaapa puhdistaminen tietokone, kuten olen käynnissä WLM, Xfire, SuperAntiSpyware, Logitech setpoint, Coretemp, G15 LCD Profiler, Avast, winpatrol ja Chrome, ja minun CPU tuskin koskaan saa noin noin 5 % käyttö ja tämä kaikki on auki.
Old 30 Sep 2008, 10:18
Rahoittajien ryhmän

Ok kiitos,

Sen Desktop, niin että ei toimi, mutta saat takaisin pian kanssa HJT.

Voin tarkistaa BIOS, jos haluat, mutta minun gadgetista ei anna lukemat sekä sydämiä erikseen (eri muutaman prosentin, joten sen ei vain peilaamisen yksi niistä)

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.