mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Ik moet de snelheid een beetje ..

Reply

Thread Tools
Old 28e sep 2008, 05:18
Donor Groep

Default Ik moet de snelheid een beetje ..

Onlangs heb ik niet gefrustreerd raken met mijn computers snelheid, theres geen probleem mee, het is gewoon niet zo snel als mogelijk zou zijn.

Ik ben draait Vista en maakte ik de domme beslissing om voor slechts 1 GB in plaats van 2 ...

Never mind .. Ik krijg nu nog meer: D

Maar ik wilde wat hulp zoals ik nog nooit hebt veranderd iets te maken met een computer (Hardware verstandig trouwens) dus ik heb geen idee waar RAM te kopen.

Ik heb ergens gelezen dat het soms u wilt, lege slots? en kun je gewoon schuiven meer in uw moederbord in plaats van vervanging van wat u voor een groter beetje?

Ik weet het niet .. Ik heb hulp nodig
Old 28e sep 2008, 06:34
Donor Groep

goed eerste moet je vinden wat je al hebt, als u vooraf gekocht gebouwd, en wil om de warrenty, moet u de computer terug naar de winkel om ze te installeren een gig RAM, dat zal ook betekenen dat je 't moet kiezen van de juiste stok. Maar anders moet je iets anders 1GB stick (in de veronderstelling dat u 1 * 1 GB op het moment), dat is hetzelfde als wat u op dit moment, maar als je 2 * 512MB zou waarschijnlijk het beste om 2 * 1GB sticks, maar voor dat je nodig hebt om te weten welke moederbord je hebt

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 28e sep 2008, 12:37
Donor Groep

Ik kocht het pre-built, maar maatwerk. (Dell)

Maar ik kan me niet herinneren van toen ik koos voor de spec wat het mobo is ..

Maar ik denk niet dat Dell biedt u de kans om het moederbord, als deze kan ik niet.

Dus als je me kon vertellen hoe om te weten wat mijn moederbord is, of als u weet welke mb ze in de Dell Inspiron 531's?

Ik heb gecontroleerd dat het zeker 1GB, en het moet zeker 2 stokken van 512 meg omdat haar dual core?

bedankt,
Ollie.
Old 28e sep 2008, 13:50
Donor Groep

Nou de eerste plaats de Duel kern, wordt de CPU, niet in het RAM-geheugen, maar RAM kan in duel kanaal, maar ze zijn verschillende dingen.

Om te weten wat moederbord je hebt kun je proberen Everest eenmaal geïnstalleerd, clcik moederbord, dan moederbord weer, dan moet het moederbord naam.
Old 28e sep 2008, 14:18
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thingie2 View Post
Nou de eerste plaats de Duel kern, wordt de CPU, niet in het RAM-geheugen, maar RAM kan in duel kanaal, maar ze zijn verschillende dingen.
Argh .. thats pijnlijk .. Ik wist dat ze anders waren, maar ik dacht dat het allemaal een beetje gewerkt in een eenheid.

Zie mijn RAM is vrij stabiel op 61% geven of nemen een paar procent.

Zijn mijn kernen die vervelende mij, af en toe theyll max, of vaker beide toch 99% komt dan terug een beetje.

Ik dacht als ik kocht meer RAM Ik bespoedigd mijn CPU processen ..

Over te denken zou ik een geheel nieuw (sneller) processor, zeggen argumenten wille mijn is 1.8GHz, (ik weet niet de figuur uit de hand) zou ik moeten kopen een nieuwe te halen op te zeggen 2.5?

Ik weet dat ik kan overklokken, maar TBH Ik ben niet zeker of het de moeite waard het risico, zeker als ik niet kon O / C zij enorm zonder ook koeling, anders Dell / CPU bedrijf zou reeds hebben gedaan.
Old 28e sep 2008, 15:28
Donor Groep

Allereerst, wat ben je met behulp van het meten van het RAM en CPU-gebruik? en weet je zeker dat je lezen op de juiste manier, zoals u zei het RAM was maximum voor.

Maar ja, als je niet wilt overklokken, moet u voor de aanschaf van een nieuwe proccesor te laten draaien sneller, maar het overklokken niet te veel risico opleveren, aslong als je niet zo gek. Als voor de koeling, als je alleen maar de voorraad koeling, het zal niet overklokken, maar ik ben niet zeker hoe goed AMD CPU's overklokken sowieso.
Old 29e sep 2008, 10:10
Donor Groep

Citaat:
Allereerst, wat ben je met behulp van het meten van het RAM en CPU-gebruik? en weet je zeker dat je lezen op de juiste manier, zoals u zei het RAM was maximum voor.
Zijn slechts een Vista Gadget siedbar, ik ben het lezen van deze boete, mijn RAM-geheugen (ATOW) 91%, maar zijn meestal meer als 61%.

CPU-gebruik (ATOW) springt ongeveer tussen 22% en 45% (totaal) en thats draait alleen MSN, WLM en natuurlijk Opera voor mij dit te schrijven, ook Media Center is in de achtergrond, maar het is niet iets te doen.

Dat is toch niet zo veel gevraagd? Ik wil niet dat de helft van mijn processor te gaan met de meest eenvoudige taken.

Als ik niet was het schrijven van dit Ik zou het runnen van een veel meer programma's, en meer veeleisende degenen, dat is wanneer het begint echt te hoog, en soms helemaal bevriezen.

Citaat:
Wat de koeling, als je alleen maar de voorraad koeling, het zal niet overklokken goed, maar ik ben niet zeker hoe goed overklokken AMD CPU's toch.
Ja, het is niets bijzonders, paar basis dertig pence fans in India gemaakt voor een dertigste van een cent.
Old 29 september 2008, 21:49
Donor Groep

Misschien heb je een veel crapware uitgevoerd in de BG?

Zou willen een thread in Windows forum te maken en een HijackThis log plaatsen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 30 september 2008, 09:33
Donor Groep

Ook iets wat ik zojuist door van, het is een PC of een laptop? omdat (atleast op mijn broers laptop) de CPU wordt beperkt tot ongeveer 30% in de normale energie-instellingen (hoe gaat de bar nog steeds tot 100%) om de batterij te sparen, maar u kunt het gebruiken om het allemaal in de macht opties. Dus als het een laptop, probeer het controleren van de macht opties.

Probeer ook de controle in je BIOS dat je meerdere cores ingeschakeld, als dat zou beperken de CPU.

En als koolstof zei, neem een kijkje op het schoonmaken van uw computer, als ik WLM, Xfire, SuperAntiSpyware, Logitech setpoint, CoreTemp, G15 LCD-profiler, Avast, WinPatrol, en Chrome ben lopen, en mijn CPU nauwelijks ooit krijgt over ongeveer 5 % gebruik met dit alles open.
Old 30 september 2008, 10:18
Donor Groep

Ok bedankt,

Het is een desktop, dus dat zal niet werken, maar ik zal weer snel met een HJT.

Ik kan controleren de BIOS als je wilt, maar mijn gadget geeft lezingen voor beide kernen afzonderlijk (verschillende door een paar procent als goed, dus zijn niet alleen spiegelen een van hen)

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
High Speed Internet LAN snelheid Vraag Thanks! P5200 Netwerken, modems & VoIP 4 24 november 2009 22:46
Ram snelheid Deezer CPUs, Moederborden & RAM 1 De 5 februari 2008 22:23
Vista vs XP Speed Speed ketanco Windows besturingssystemen 3 27 Jan 2008 23:06
BB snelheid VS Router snelheid? davsas Netwerken, modems & VoIP 2 18 Jan 2008 12:12
Ventilatorsnelheid muay CPUs, Moederborden & RAM 3 12 Jan 2008 11:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.