![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg vil gerne have noget info. Jeg vil være at bygge en ny computer. Jeg ønsker, at det kan køre Blueray film med noget problem. Jeg tænker på at få en 3,0 gig dual core. Men der er alle disse tal, jeg dont kende hvad de betyder, eller hvad der er godt. Ligesom cache. L1 L2. Er en dual core 2.5 gig bliver hurtigere derefter på dual core 3,0 gig hvis cachen er højere? Hvad skal jeg kigge efter? Jeg vil gerne bruge omkring $ 100-150 om mor bord / CPU combo. Jeg vil gerne være i stand til at køre 64-bit. Jeg vil gerne være i stand til at ekspandere til 16gig ram +. Ikke at jeg nogensinde vil bruge det nu, men måske i fremtiden. Det skal være i stand til at køre en blå ray film med ikke springer. Jeg ville elske at have et bundkort med HDMI ud, så jeg dont nødt til at købe et skærmkort. Any suggestions? Jeg forlanger for meget på min prisramme? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 7750 + BE plus et 780G bundkort = ~ $ 150 og har HDMI OUT. Må ikke bekymre sig om ting som cache, netop den model #, normalt kan de ikke direkte sammenlignes.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Tak for det info! Jeg fandt nogle processorer, der er 3gig i min prisklasse. Hvorfor vil en, du har valgt for mig være noget bedre end en ud af en højere hastighed? For mig som en, der er nyt for computeren bygge ting, jeg vil tænke højere GB = hurtigere. Er der noget jeg mangler? Im sikker på, at der er. Hvad betyder det watttal har til med noget? nogle er 65 eller 95 eller 120. Skal jeg bekymre sig om dette? |
|
| |||
| |||
| Der er en række ting, herunder dør størrelse, cache, arkitektur osv., som ikke har noget at gøre med GHz og at påvirke processorhastigheden. Det er en stort set meningsløs metriske. Må ikke bekymre sig om watttal, hvis bare det betyder nogle CPU'er trække mere strøm end andre.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Formentlig endnu vigtigere er den mængde ram, du har til hensigt at sætte ind i systemet, både af CPU's De nævnte bør gøre fint, så længe du ikke sparer på ram. 4Gig bør bøden, men jo mere jo bedre! |
|
| |||
| |||
| Q = Quad hurtigere derefter dual core. Intel-processor, C2Q, 2.4, L2 Chache 4 MB RAM: - 2 til 4 GB Kompatibel Moder bord (Intel Original) Prøv at købe Multimedia PC. |
|
| |||
| |||
| Citat: Jeg tror, jeg har endelig besluttet, om en sag =) http://www.compusa.com/applications/...&Sku=T925-2262 Jeg kender dets en lanbox. Men guess what? Jeg dont kende hvad det betyder så det gør ikke både mig lol. Min ven har en. Jeg kan godt lide, hvordan det ser ud. Jeg ønsker at bruge dette til en Home Media PC. Så det er lidt høj. 9inches jeg mener. Dette var mit andet valg http://www.compusa.com/applications/...&Sku=T925-2182 Jeg tror, at lanbox vil være lettere at holde cool. Når jeg får at compUSA jeg vil se på både og træffe et valg. Når jeg endelig vælge en sag, kan jeg begynde at kigge på mor boards / CPU alittle hårdere. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Når du siger køb multimedie PC ... Hvad mener du? Mit hovedformål er musik, film, billeder, på mit TV, hooked op gennem mit hjem surround sound. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Anyway, så husk at disse mATX tilfælde er temmelig svært at arbejde i og holde cool.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Citat:
WOW. Jeg har lige indset min lan rubrik er faktisk MINDRE samlede derefter den hvide en. LAN er 9high og hvidt en er 7. Men den hvide man er 17x17 og lan er 17x12. Jeg tror, im få lan boks. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 64 X 2 Dual Core Processer? Quad Core | scooby180169 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 28 September 2009 09:28 |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPU, bundkort og RAM | 11 | 29 august 2009 09:31 |
| Dual Core vs Quad Core - og andre spørgsmål ... | ibex_57 | CPU, bundkort og RAM | 13 | 5 oktober 2008 04:34 |
| Højere Single Core, Basse Dual Core | mykul | CPU, bundkort og RAM | 7 | 16 februar 2008 13:28 |
| Dual Core Vs Quad Core processorer? | ong_1988 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 18 marts 2007 22:22 |
| Thread Tools | |
| |