![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Haluaisin info. Aion rakentaa uuden tietokoneen. Haluan varmistaa, että se voidaan suorittaa Blueray elokuvia, joilla ei ole ongelma.
Ajattelen saada 3,0 keikka kahden ytimen. Mutta on olemassa kaikki nämä numerot I dont tiedä, mitä ne tarkoittavat tai mitä on hyvä. Kuten välimuisti. L1-L2. On kahden ytimen 2.5 keikka tulee nopeammin sitten kahden ytimen 3.0 keikka jos välimuisti on suurempi? Mitä muuta minun pitäisi etsiä? Haluan viettää noin $ 100-150 ja äiti aluksella / CPU yhdistelmäruudussa. Haluan pystyä suorittamaan 64 bit. Haluan voida laajentaa 16gig ram +. En koskaan käytä sitä nyt, mutta ehkä tulevaisuudessa. Se on voitava suorittaa sininen ray elokuvan ilman kelaa. Haluaisin olla emolevy HDMI niin I dont on ostettava näytönohjain. Mitään ehdotuksia? Olenko liikaa pyydetty minun hintaluokassa? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
7750 + BE plus 780G emolevy = ~ 150 dollaria, ja se on HDMI ulos.
Älä ole huolissasi tavaraa kuten välimuistin, vain mallin #, yleensä niitä ei voida suoraan verrata.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Kiitos, että info!
Löysin joitakin jalostajat, jotka ovat 3gig minun hintaluokassa. Miksi yhden valitsemasi minulle olla parempi kuin yksi suurempi nopeus? Minulle, kuten joku, joka on uusi tietokone rakennuksen asia, haluaisin ajatella korkeampi keikat = nopeammin. Onko jotain Minulta puuttuu? Im varma on. Mitä wattiluku on mitään? jotkut ovat 65 tai 95 tai 120. Pitäisikö minun huolestua tästä? |
|
|
|||
|
|||
|
On olemassa paljon asioita, mukaan lukien kuolee koko, välimuisti, arkkitehtuuri jne., joilla ei ole mitään tekemistä GHz ja jotka vaikuttavat prosessorin nopeutta. Se on suurelta osin merkityksensä metristä.
Älä huolehdi wattiluku, se tarkoittaa vain sitä, jotkut CPUs vetää enemmän valtaa kuin toisilla.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
|
|
|
|||
|
|||
|
Ehkä vielä tärkeämpää on se määrä ram aiotte ottaa järjestelmän molemmat suoritintehon n mainitsitte pitäisi tehdä sakko niin kauan kuin et kitsailla ram. 4Gig olisi hienoa, mutta mitä enemmän sitä parempi!
|
|
|
|||
|
|||
|
Q = Quad nopeammin sitten kahden ytimen.
Intel-prosessori, C2Q, 2.4, L2 Chache 4 MB RAM: - 2-4 GB Yhteensopivat Äiti aluksella (Intel Original) Yritä ostaa Multimedia PC. |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Mielestäni olen vihdoin päättänyt tapauksessa =) http://www.compusa.com/applications/...&Sku=T925-2262 Tiedän A lanbox. Mutta arvaa mitä? I dont tiedä, mitä se tarkoittaa, niin se doesnt molemmat minulle lol. Ystäväni on yksi. Pidän siitä, miten se näyttää. En halua käyttää tätä kodin media PC. Joten se on tavallaan pitkä. 9inches minä uskon. Tämä oli minun muuta vaihtoehtoa http://www.compusa.com/applications/...&Sku=T925-2182 Mielestäni lanbox on helpompi pysyä rauhallisena. Kun pääsen CompUSA aion tarkastella molemmat ja tehdä valintansa. Kun sain vihdoin valita tapauksessa voin alkaa tarkastella äiti boards / CPU alittle kovemmin. |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Kun sanotte ostaa multimedia PC ... Mitä tarkoitat? Pääasiallinen tarkoitus on musiikkia, elokuvia, kuvia, minun tv, koukussa kautta kotini surround-ääntä. |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Joka tapauksessa, muista, että ne mATX tapaukset ovat melko vaikeaa työtä ja pysyä rauhallisena.
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
WOW. Olen vain ymmärtänyt minun lääni laatikko on todellisuudessa pienempi yleistä sitten valkoinen yksi. LAN on 9high ja valkoinen yksi on 7. Mutta valkoinen yksi on 17x17 ja lääni on 17x12. Mielestäni im saada lääni ruutuun. |