mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Reply

Thread Tools
Old 16 maart 2009, 20:42
Lid Fractie

Ik zou graag wat meer info. Ik zal de bouw van een nieuwe computer. Ik wil er zeker van te kunnen laten Blueray films met geen enkel probleem.

Ik denk om een 3.0 gig dual core. Maar er zijn al deze nummers I dont weet wat ze betekenen of wat goed is. Net als cache. L1 L2. Is een dual core 2,5 gig gaan sneller dan de dual core 3,0 gig als de cache is hoger? Wat moet ik zoeken?

Ik zou graag willen besteden ongeveer $ 100-150 op moederbord / cpu combo. Ik wil om te kunnen draaien 64-bits. Ik wil in staat zijn zich uit te breiden 16gig ram +. Niet dat ik ooit zal gebruiken, maar misschien in de toekomst. Het moet kunnen draaien een blauw ray film met niet overgeslagen. Ik zou graag naar een moederbord met HDMI-out, zodat ik niet hoeft te kopen van een video kaart.

Eventuele suggesties? Ben ik te veel vragen op mijn prijsklasse?
Old 16 maart 2009, 21:03
Donor Groep

7750 + BE, vermeerderd met een 780G moederbord = ~ $ 150 en heeft HDMI OUT.

Maak je geen zorgen over dingen zoals de cache, maar het model #, meestal zij niet rechtstreeks kunnen worden vergeleken.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 17 maart 2009, 10:22
Lid Fractie

Bedankt voor die info!

Ik vond dat sommige processors die zijn 3gig in mijn prijsklasse. Waarom wil de een u geselecteerd voor mij beter dan een van een hogere snelheid?

Voor mij, als iemand die nieuw is op de computer gebouw ding, ik zou denken dat hogere optredens = sneller. Is er iets wat ik bij? Im ervoor dat er is.

Wat betekent het vermogen hebben om met iets? sommige zijn 65 of 95 of 120. Moet ik ongerust over weten?
Old 17 maart 2009, 10:56
Donor Groep

Er zijn een aantal dingen die met inbegrip van omvang, cache, architectuur, etc die hebben niets te maken met GHz en die van invloed zijn processor snelheid. Het is een grotendeels betekenisloos metrisch.

Maakt u zich geen zorgen over het vermogen, het betekent gewoon dat sommige CPUs trek meer macht dan andere.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 18 maart 2009, 15:56
Lid Fractie

Waarschijnlijk nog belangrijker is de hoeveelheid ram die u van plan om in het systeem, zowel van de CPU's die u moet doen prima, zolang je niet beknibbelen op de ram. 4Gig moeten goed, maar hoe meer hoe beter!

Old 19 maart 2009, 03:53
Banned Groep

Q = Quad sneller dan dual core.

Intel processor, C2Q, 2.4,
L2 Chache 4 MB

RAM: - 2 tot 4 GB

Compatibele Moeder boord (Intel Original)

Probeer te kopen Multimedia pc.
Old 19 maart 2009, 07:38
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluefox View Post
Waarschijnlijk nog belangrijker is de hoeveelheid ram die u van plan om in het systeem, zowel van de CPU's die u moet doen prima, zolang je niet beknibbelen op de ram. 4Gig moeten goed, maar hoe meer hoe beter!

Bedankt voor de input. Ik ben van plan om een AM2 + socket zodat ik kan krijgen 1066 ram. Ik zal met behulp van 8 optredens voor nu. Werken aan je win7 64 bit.

Ik denk dat ik nu eindelijk een besluit genomen over een geval =)

http://www.compusa.com/applications/...&Sku=T925-2262

Ik ken haar een lanbox. Maar guess what? I dont weet wat dat betekent dus doesnt beide me lol. Mijn vriendin heeft er een. Ik hou van hoe het er uit ziet. Ik wil deze voor een home media pc. Daarom is het soort lang. 9inches ik geloof.

Dit was mijn andere keuze

http://www.compusa.com/applications/...&Sku=T925-2182

Ik denk dat de lanbox zal het makkelijker zijn om cool. Wanneer ik naar CompUSA Ik zal kijken naar beide en een keuze maken.

Zodra ik uiteindelijk kies een geval, kan ik beginnen met te kijken naar moeder boards / cpu alittle moeilijker.
Old 19 maart 2009, 07:49
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johnpol78 View Post
Q = Quad sneller dan dual core.

Intel processor, C2Q, 2.4,
L2 Chache 4 MB

RAM: - 2 tot 4 GB

Compatibele Moeder boord (Intel Original)

Probeer te kopen Multimedia pc.
quad core is te duur. Ik zou liever een dual core, voor nu en dan een upgrade later. Als ik een moeder boord zal ik op zoek naar een die quadcore zeker. Maar ik wil bouwen aan een fatsoenlijke begroting pct voor blue ray afspelen.

Wanneer u zeggen aankoop multimedia PC ... Wat bedoel je? Mijn voornaamste doel is van muziek, films, foto's, op mijn tv, aangesloten via mijn home surround sound.
Old 19 maart 2009, 09:16
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PhilipM1 View Post
quad core is te duur. Ik zou liever een dual core, voor nu en dan een upgrade later. Als ik een moeder boord zal ik op zoek naar een die quadcore zeker. Maar ik wil bouwen aan een fatsoenlijke begroting pct voor blue ray afspelen.

Wanneer u zeggen aankoop multimedia PC ... Wat bedoel je? Mijn voornaamste doel is van muziek, films, foto's, op mijn tv, aangesloten via mijn home surround sound.
Hij heeft geen idee waar hij het over heeft.

Hoe dan ook, onthoud dat deze mATX zaken zijn erg moeilijk om te werken in en koel bewaren.
Old 19 maart 2009, 09:31
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carbon View Post
Hij heeft geen idee waar hij het over heeft.

Hoe dan ook, onthoud dat deze mATX zaken zijn erg moeilijk om te werken in en koel bewaren.

WOW. Ik besefte mijn LAN vak is eigenlijk KLEINERE algehele dan de witte. De lan is 9high en de witte is een 7. Maar de witte is 17x17 en de lan is 17x12. Ik denk dat im om de LAN-box.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.