![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg læste par artikler i i7 vil vinde, men hvad dine synspunkter om det |
|
| |||
| |||
| i7 allerede vundet. Benchmarks og virkelige verden spil har vist, at phenom 2permorms værre i spil, men lidt bedre i kodning. det koster så meget som en Intel q9400 og stadig bliver slået. det er ikke sådan en god processor for 300 $ få centrale i7. Det eneste positive er, at du ikke har brug for et nyt bundkort. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg læste i Maximum PC, at AMD kommer ud med et 6 kerne og en 12-kerne CPU snart. Jeg vil forsøge at finde en artikel om det i et minut.
|
| |||
| |||
| Intel kommer ud med et 8 kerne og 12 centrale så godt, men der vil altid være nye teknologi. For eksempel 4 år siden var det alt om uret hastighed. 2.4 derefter 3.2. alle er forhandler, der ville komme til 5 GHz først. derefter dual cores kom ud. så nu jeg tror nogle nye teknologi vil komme ud. ingen vidste, at sætte mere støbekerner. Jeg tror vi vil se |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Begge er ubrugelige til gaming, så i7 vinder i ren ydeevne til arbejdsstationen crowd.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| både er ubrugelige til gaming ????????? hvad ville du foreslå til gaming en Opteron eller Xeon Jeg ved, at der server CPU's, men |
|
| |||
| |||
| Øh, hverken?
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Deres meget negativ. 300 $ i7 udkonkurrerer qx9700 i hvert spil. hvor er det ikke godt til gaming? |
|
| |||
| |||
| Den E8500 udkonkurrerer begge.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| selv i spil, der kan bruge quad cores? gerne Lonely Planet og øverstbefalende. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| CPU beslutning - AMD Phenom 9950 / Phenom 720 | xZoDiACx | CPU, bundkort og RAM | 1 | 26. maj 2009 18:32 |
| AMD Phenom II X4 940 vs Intel i7 920 | robina80 | CPU, bundkort og RAM | 7 | 6. feb 2009 16:00 |
| Vil AM2 + Phenom arbejdet på dette bundkort? | dom96 | CPU, bundkort og RAM | 9 | 21. jan 2009 10:57 |
| Phenom bug | garethpletts | CPU, bundkort og RAM | 5 | 12 januar 2008 11:51 |
| Mobo for phenom? | craiig | CPU, bundkort og RAM | 3 | 10 januar 2008 09:32 |
| Thread Tools | |
| |