![]() |
|
| |||
| |||
| Ik lees paar artikelen de i7 zal winnen, maar wat is uw mening over het |
|
| |||
| |||
| i7 al gewonnen. Benchmarks en werkelijke wereld gaming hebben aangetoond dat het verschijnsel 2permorms slechter in games, maar een beetje beter in de codering. het kost evenveel als een intel q9400 en nog steeds krijgt geslagen. zijn niet zo'n goede processor voor 300 $ krijgen core i7. het enige goede ding is dat je niet nodig een nieuw moederbord. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ik lees in Maximum PC die AMD komt met een 6-kern en een 12 core CPU binnenkort. Ik zal proberen en het vinden van een artikel over hem in een minuut.
|
| |||
| |||
| Intel komt met een 8-core en 12 kern als goed, maar er zullen altijd nieuwe technologie. Bijvoorbeeld 4 jaar geleden was het allemaal om de klok snelheid. 2,4 vervolgens 3.2. iedereen is er een discussie die zou krijgen tot 5 GHz eerste. Vervolgens dual cores kwam. Dus nu ik denk dat sommige nieuwe technologie komt uit. niemand wist om meer kernen. Ik denk dat we zullen zien |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beiden zijn nutteloos voor gaming, dus de i7 wint in pure prestaties voor het werkstation menigte.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| beide zijn nutteloos voor gaming ????????? wat zou u voorstellen voor gaming een Opteron of Xeon Ik weet dat er server cpu's, maar |
|
| |||
| |||
| Uh, geen van beide?
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| uw zeer negatief. de 300 $ i7 presteert de qx9700 in elk spel. waar is het niet goed is voor gaming? |
|
| |||
| |||
| De E8500 presteert beide.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| zelfs in het spel dat kunt gebruiken quad-cores? zoals Lonely Planet en Supreme Commander. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| CPU-besluit - AMD Phenom 9950 / Phenom 720 | xZoDiACx | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 26 mei 2009 18:32 |
| AMD Phenom X4 II 940 vs Intel i7 920 | robina80 | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | De 6 februari 2009 16:00 |
| Zal AM2 + Phenom werken op dit moederbord? | dom96 | CPUs, Moederborden & RAM | 9 | 21 Jan 2009 10:57 |
| Phenom bug | garethpletts | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 12 Jan 2008 11:51 |
| Mobo voor het verschijnsel? | craiig | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 10 Jan 2008 09:32 |
| Thread Tools | |
| |