![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg leste noen artikler i i7 vinner, men hva ditt syn på det |
|
| |||
| |||
| i7 allerede vunnet. Benchmarks og virkelige verden spill har vist at Phenom 2permorms verre i spill, men litt bedre koding. det koster like mye som en Intel q9400 og likevel blir slått. det er ikke en så god prosessor for 300 $ får Core i7. det eneste bra er at du ikke trenger et nytt hovedkort. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg leste i Maximum PC som AMD kommer ut med 6 kjerner og en 12 core CPU snart. Skal jeg prøve og finne en artikkel om den i et minutt.
|
| |||
| |||
| Intel kommer ut med 8 kjerner og 12 core også, men det vil alltid være ny teknologi. For eksempel 4 år siden var det om klokken hastighet. 2.4 og 3.2. alle er diskutere hvem som skulle komme til 5 GHz først. deretter doble kjerner kom ut. så nå tror jeg noen nye teknologien vil komme ut. ingen visste å sette flere kjerner. Jeg tror vi vil se |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Begge er ubrukelig for spill, slik at i7 vinner i ren ytelse for arbeidsstasjonen mengden.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| begge er ubrukelig for spill ????????? hva ville du foreslå for spill en Opteron eller Xeon Jeg vet at det tjener CPUens men |
|
| |||
| |||
| Uh, verken?
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| den svært negative. 300 $ i7 gir bedre resultater enn de qx9700 i hvert spill. Hvor er det ikke godt for spilling? |
|
| |||
| |||
| Den E8500 gir bedre resultater enn begge.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| selv i spill som kan utnytte fire kjerner? like ensom planet og øverstkommanderende. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| CPU Beslutningstøtteverktøy - AMD Phenom 9950 / Phenom 720 | xZoDiACx | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 26 mai 2009 18:32 |
| AMD Phenom X4 II 940 vs Intel i7 920 | robina80 | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 6 februar 2009 16:00 |
| Vil AM2 + Phenom arbeid på dette hovedkortet? | dom96 | CPUer, Hovedkort & RAM | 9 | 21 januar 2009 10:57 |
| Phenom bug | garethpletts | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 12 januar 2008 11:51 |
| Mobo for Phenom? | craiig | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 10 januar 2008 09:32 |
| Thread Tools | |
| |