![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| nogen, der ved hvor jeg kan få et IEEE 1394 chef for et bundkort / frontpanelet forbindelser bord som jeg vil tilføje en i. eller vil jeg have for at få en helt ny intern bindeledsadministrator? en pic af bestyrelsen vil jeg gerne føje det til, er vedlagt. im god til at lodde, så Thats dækket. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?...C=SO&U=strat15 - Der skal være en lokal tilsvarende kæden ned under.
| |||
| |||
| tak for linket. Jeg havde en søgning og jeg couldnt finde noget der passer. sorry for sent svar |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Ja, jeg kan lige nødt til at køre noget i den retning. måske køre et kabel til forsiden. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bundkort problem? - USB Tilslutninger pludselig holdt op med at virke | redden137 | CPU, bundkort og RAM | 11 | 17 September 2009 04:40 |
| [Sag] Frontpanel ledninger | Fællesorganet | Cases & Strømforsyninger | 2 | 11th May 2009 12:06 |
| Bundkort tilslutninger | boywonder69 | CPU, bundkort og RAM | 5 | 10 januar 2008 13:52 |
| Frontpanelet stik og BIOS | nickvatman | CPU, bundkort og RAM | 2 | 24 november 2007 12:20 |
| Netværksforbindelser i XP Pro Kontrolpanel | mdgsmoore | General Software Chat | 3 | 21. nov 2007 15:10 |
| Thread Tools | |
| |