![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| någon som vet var jag kan få en IEEE 1394 chef för ett moderkort / frontpanelens anslutningar styrelse som jag vill lägga till en i. eller kommer jag att få en helt ny inre kontakten? en pic av styrelsen Jag vill lägga till det bifogas. im bra på lödning så thats omfattas. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?...C=SO&U=strat15 - Det måste finnas en lokal motsvarande kedja down under.
| |||
| |||
| tack för länken. Jag hade en sökning och i couldnt hittar något som passar. ledsen för sent svar |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Ja, jag kanske bara måste köra nåt sånt. kanske köra en kabel till fronten. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Moderkort Problem? - USB Connections plötsligt har slutat fungera | redden137 | Processorer, moderkort & RAM | 11 | 17 september 2009 04:40 |
| [Mål] Frontpanelens tråd | jrb | Cases & Power Supplies | 2 | 11 juni 2009 12:06 |
| Moderkort anslutningar | boywonder69 | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 10 januari 2008 13:52 |
| Frontpanelens anslutningar och BIOS | nickvatman | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 24 november 2007 12:20 |
| Nätverksanslutningar i XP Pro Kontrollpanelen | mdgsmoore | General Software Chat | 3 | 21 november 2007 15:10 |
| Thread Tools | |
| |