![]() |
|
| |||
| |||
| Hey guys, Ik ga om de bouw van een nieuwe computer snel, maar mijn plannen veranderd toen ik erachter kon ik krijg de volgende processor gratis Intel Core 2 Extreme Quad Core QX9750 Specificaties: * Quad-core * 45nm * 3.16Ghz * 1333Mhz FSB * 12MB L2 Cache * Socket-775 Ik kom om een behoorlijke hoeveelheid geld net op te bouwen op de computer, dus ik wil er zeker van zijn dat dit een goede processor te bouwen rond. Ik zou graag willen weten hoe deze processor stapels tegen wat is er vandaag. Ook, wat zouden jullie aanraden voor een moederbord, RAM en voeding? Many Thanks! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is 771, socket server. Het is een $ 1500-processor, ik heb geen idee hoe je krijgt het gratis, maar verkoopt het voor de helft en deze gebruiken voor de financiering van uw gehele bouwen met een nieuwere processor die de 775.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ook volgens Intel, het is 1600 FSB. QX9775 4 3,20 GHz 1600 MHz 12 MB 45nm |
|
| |||
| |||
| Oke, ik ben een beetje verward nu. Ik heb gehoord tegenstrijdige rapporten over wat socket dit ding is. Het is tussen een 771 of 775. De bijgevoegde screenshot zegt its a 775, maar het volgende verhaal zegt its a 771. http://hardwarezone.com/articles/vie...9&id=2745&pg=2 Does anyone know for sure? |
|
| |||
| |||
| Ik ben met u wilde man. Toen ik googled het afgelopen nacht, ik bleef komen met tegenstrijdige informatie. Sommigen zeiden 1333 FSB en sommige zei 1600. LOL, toen ik ging naar Intel.com en typte QX9750 naar hun site zoekmachine kwam terug met geen resultaten, maar ik vond het kader van de verwerkers. Ik weet niet wat te vertellen. Het enige wat ik gevonden heb voor sommige is dat het een "zeldzame" chip als ze niet veel doen, en het is duur. |
|
| |||
| |||
| Het is een 775 socket door het uiterlijk van de info die ik heb gevonden. Get a 1600FSB boord en u cant misgaan. Zelfs als het een 1333FSB chip, hebt u het overklokken kamer. |
|
| |||
| |||
| Razer, bedankt voor de kennis. Heeft u een moederbord u kan aanbevelen voor deze chip? Ook zou je met een ventilator of water koelblok voor de CPU? |
|
| |||
| |||
| Gewoon verkopen. Er is geen reden om te bouwen rond een 65nm quad alleen omdat het duur is. Dat is een reden om het te verkopen.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Ummmmmm Carbon? Alles wat ik heb gezien zegt dat het 45nm ........... |
|
| |||
| |||
| Ja, het is een 45nm Quad Carbon, sorry kerel. De QX (Quad Extreme)-reeks hebben ontgrendeld multiplicatoren en als zodanig zijn briljante ruim kloksnelheid en tweaken van wat ik hoor. Je zou kunnen verkopen en krijg al een I7 920 of 940 die voor materieel en waarschijnlijk meer dan kloksnelheid zou veel beter zijn. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC Probleem, P4 processor, Intel D850GB. Noodzaak Enkele tips. | Dreamcast2 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 29 jul 2009 10:03 |
| Advies nodig over een moederbord voor een Intell Q6600 Processor I Have op Hand | P5200 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 29 mrt 2009 18:26 |
| Hulp nodig hebben op Processor. | banjo7 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 29 dec 2007 10:14 |
| Welke processor? | mcdden2 | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 18 okt 2007 07:01 |
| Processor | anwar_auctions | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 19 mei 2007 02:32 |
| Thread Tools | |
| |