![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, I ca 3 dage siden jeg købte 1 RAM på 2 GB. teste den på min computer, når jeg tændt min computer og indsættes RAM en pludselig frygtelig lugt kommer ud, så vil jeg inmeadiately slukket computeren, efter at jeg vendte om igen, men intet vises på skærmen. Jeg har testet RAM på en anden computer og det virker fint, også tog bundkortet for at kontrollere, hvis noget går brændt men intet gik galt (alt er i orden). Please help? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fra den måde, din ordlyd, at du siger, du har indsat RAM mens maskinen var på?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Udseende du formået at steger dit bundkort.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg indsættes den, når den blev slukket, Dave |
|
| |||
| |||
| Yup, brændende lugter er altid en dårlig ting, og er da noget kogt selv. I dette tilfælde vil jeg sige dit mobo er toast. |
|
| |||
| |||
damn, og hvis mit mobo er stegt, betyder, at påvirke andre accessories for eksempel gerne skærmkort, Intel og mv. |
|
| |||
| |||
| Nope, skal de bøde. |
|
| |||
| |||
| Tak alle |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen. |
|
| |||
| |||
| Ahh et sidste spørgsmål, nu hvor min MB stegt, jeg ønsker at få en ny. Hvad skal jeg tage i betragtning, når den ser som MB er et godt forslag? Jeg ved kun, at jeg har brug for at få en, der understøtter min processor (Pentium D) og 667 MHz RAM. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny Build Xp Pro Installer er min hukommelse Fejlbehæftet / forkert Købt | frankthetank | General Hardware Chat | 0 | 13th May 2009 11:59 |
| DVD's plejer Play, Fejlmeddelelse modtaget, når DVD Indsat | Nero | Drives & flytbare medier | 5 | 9. maj 2009 15:43 |
| Det forekommer mig, at Im Uklare Om Forarbejdningsvirksomhederne i marked? | Theresonly1 | CPU, bundkort og RAM | 7 | 28 april 2009 12:16 |
| Vand på laptop - boot menuen synes nu & nogle nøgler er døde | Dawnie | Laptops, Mobiles & PDA'er | 6 | 20 november 2008 11:53 |
| Windows XP Home - mappe vises ved start | VeeFourTee | Windows-operativsystemer | 18 | 9 december 2007 15:17 |
| Thread Tools | |
| |