![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, Noin 3 päivää sitten ostin 1 RAM 2 Keikat. testata sitä minun tietokone, kun päällä minun tietokone ja lisätään RAM yhtäkkiä hirvittävä haju tulee ulos, niin sitten inmeadiately sammutetaan tietokone, jonka jälkeen olen päällä jälleen, mutta mitään näkyy monitorin. Olen testannut RAM toisella tietokoneella ja se toimii hienosti, otti pois emolevyn tarkistaa, onko jotain mennä paloi mutta mitään ei mennyt pieleen (kaikki on kunnossa). Ole hyvä ja auta? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Siitä, miten sinun muotoiltu, että te sanotte te lisäsi RAM kun kone oli?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Näyttää siltä, että olet onnistunut käristys emolevyn.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| I lisätään, kun se oli pois päältä, Dave |
|
| |||
| |||
| Yup, polttava hajuja ovat aina huono asia, ja ne ovat koska jotain keittää itse. Tässä tapauksessa haluan sanoa teidän mobo on paahtoleipää. |
|
| |||
| |||
Hitto, hyvin, jos minun mobo on paistettu, ei jotka vaikuttavat muut tarvikkeet esimerkiksi kuten näytönohjain, Intel ja jne.. |
|
| |||
| |||
| Nope, ne olisi sakko. |
|
| |||
| |||
| Kiitos kaikille |
|
| |||
| |||
| Olet tervetullut. |
|
| |||
| |||
| Ahh yksi kysymys nyt, minun MB paistettu, haluan saada uusi. Mitä minun pitäisi ottaa huomioon, kun näkee, jotka MB on hyvä? En vain tiedä, että minun on saatava joka tukee minun suoritin (Pentium D) ja 667 MHz RAM-muistia. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi Rakenna Xp Pro Asenna on My Memory Virheellinen / väärin Ostettu | frankthetank | Rautatavaran Chat | 0 | 13th Jun 2009 11:59 |
| DVD: n tapana Play, Virhesanoma Vastatut kun DVD Lisätty | Nero | Drives & Removable Media | 5 | 9. toukokuuta 2009 15:43 |
| Minusta tuntuu, että Im Epäselvät Tietoa prosessorit markkinoille? | Theresonly1 | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 28th Apr 2009 12:16 |
| Vettä kannettava tietokone - boot-valikko tulee näkyviin & joitakin avaimia ovat kuolleet | Dawnie | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 6 | 20. marraskuu 2008 11:53 |
| Windows XP Home - Kansion tulee näkyviin, kun alkaa | VeeFourTee | Windows-käyttöjärjestelmät | 18 | 9. Joulukuu 2007 15:17 |
| Thread Tools | |
| |