![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo allemaal, In ongeveer 3 dagen geleden kocht ik 1 RAM-geheugen van 2 optredens. test het op mijn computer, toen heb ik op mijn computer en ingevoegd de RAM een plotselinge verschrikkelijke geur uit komt, dus dan moet ik inmeadiately uitgeschakeld op de computer, na dat ik weer wordt ingeschakeld, maar niets lijkt op de monitor. Ik heb wat getest, het RAM-geheugen op een andere computer en het werkt prima, ook uit het moederbord om te controleren of iets gaan verbrand maar niets mis ging (alles is prima). Please help? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Van de manier waarop uw geformuleerd dat je vanzelf je ingevoegd het RAM-geheugen, terwijl de machine was op?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lijkt erop dat u te braden uw moederbord.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik ingevoegd wanneer hij uit staat, Dave |
|
| |||
| |||
| Yup, branden ruikt altijd een slechte zaak zijn, omdat iets gekookt zelf. In dit geval zou ik zeggen je mobo is toast. |
|
| |||
| |||
damn, goed als mijn mobo is gebakken, heeft dat invloed op andere accessoires, zoals bijvoorbeeld de videokaart, Intel en enz.. |
|
| |||
| |||
| Nee, ze moeten goed. |
|
| |||
| |||
| Thanks all |
|
| |||
| |||
| U bent van harte welkom. |
|
| |||
| |||
| Ahh een laatste vraag, nu dat mijn MB gebakken, ik wil graag een nieuwe. Wat moet ik rekening houden bij het zien van die MB is een goed idee? Ik weet alleen dat ik nodig heb om een dat mijn processor (Pentium D) en 667 MHz RAM. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe Bouwen XP Pro installeren is mijn geheugen Defecte / verkeerd Gekocht | frankthetank | Algemeen Hardware Chat | 0 | 13 jun 2009 11:59 |
| DVD's Wont Play, Foutbericht Ontvangen wanneer DVD Ingevoegd | Nero | Drives & Removable Media | 5 | 9 mei 2009 15:43 |
| Het lijkt me dat Im Onduidelijke Over processoren in markt? | Theresonly1 | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 28 apr 2009 12:16 |
| Water op de laptop - boot-menu wordt nu weergegeven en sommige toetsen zijn dood | Dawnie | Laptops, Mobiles & PDA's | 6 | 20 nov 2008 11:53 |
| Windows XP Home - Map verschijnt bij het opstarten | VeeFourTee | Windows besturingssystemen | 18 | 9 dec 2007 15:17 |
| Thread Tools | |
| |