![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle, I ca 3 dager siden jeg kjøpte 1 RAM av 2 Gigs. teste det på maskinen min, da jeg skrudd på maskinen min, og satt inn RAM en plutselig forferdelig lukt kommer ut, så da jeg inmeadiately slått av maskinen, etter at jeg slått på igjen, men ingenting vises på skjermen. Jeg har testet RAM på en annen datamaskin, og det fungerer bra, også tok av hovedkortet for å se om noe går brennes, men ikke noe gikk galt (alt er i orden). Vennligst hjelp? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fra måten worded at du sier du satt RAM mens maskinen var på?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser ut som du klarte å steke hovedkortet.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg satt den når den ble slått av, Dave |
|
| |||
| |||
| Yup, brenning lukter alltid ille og fordi noe kokte selv. I dette tilfellet vil jeg si at mobo er skål. |
|
| |||
| |||
faens godt hvis min mobo er stekt, virker som påvirker annet tilbehør for eksempel som skjermkortet, Intel og lignende. |
|
| |||
| |||
| Nei, de skal være fine. |
|
| |||
| |||
| Takk alle |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen. |
|
| |||
| |||
| Ahh ett siste spørsmål, nå som min MB stekt, jeg ønsker å få en ny. Hva bør jeg ta hensyn til når du ser hvilke MB er en god en? Jeg bare vet at jeg trenger å få en som støtter min prosessor (Pentium D) og 667MHz RAM. |