![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hej alla,
I cirka 3 dagar sedan jag köpte 1 RAM för 2 spelningar. testa den på min dator när jag vände på min dator och satt i RAM en plötslig fruktansvärd lukt kommer ut, så jag inmeadiately stängde av datorn efter att jag vände om igen men ingenting visas på bildskärmen. Jag har testat RAM på en annan dator och det fungerar bra, även tagit bort moderkortet för att kontrollera om något går brände men inget gick fel (allt är bra). Snälla hjälp?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Från hur din formuleras som du säger att du satt i RAM medan maskinen var på?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ser ut som du lyckats steka moderkortet.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag införas den när den var avstängd, Dave
|
|
|
|||
|
|||
|
Japp, brännande luktar alltid illa och är därför något kokta själv.
I detta fall skulle jag vilja säga ditt mobo är toast. |
|
|
|||
|
|||
Fan, även om mitt mobo är stekt, påverkar det övriga tillbehör som till exempel likadana grafikkort, Intel och osv.
|
|
|
|||
|
|||
|
Nej, de ska vara bra.
|
|
|
|||
|
|||
|
Tack alla
|
|
|
|||
|
|||
|
You're welcome.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ahh en sista fråga, nu när min MB stekt, jag vill få ett nytt. Vad ska jag ta hänsyn till när de ser som MB är bra?
Jag bara vet att jag måste få en som stöder min processor (Pentium D) och 667MHz RAM. |