![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har, hvad der kunne være en dumme spørgsmål? Jeg har haft en matchede sæt Corsair XMS 1GB hukommelsesmoduler (i alt 2 GB) i min maskine til 4 eller 5 år. Asus K8N mb med en AMD Athlon 64 3000 +. Tilbage, når jeg bygget dette, kunne jeg ikke råd til at fylde 3 mem slots. For nylig fandt jeg en anden ny Corsair XMS 1GB modul og sætte den i. Jeg kan ikke have nogen problemer, men mit system viser kun 2.47 GB? Med 2 viser det 2, med 1 viser det 1, men med 3 Det viser 2.47? Jeg har byttet dem i alle de forskellige configs som 1 af de matchede med den nye, både matchede mv. Hvorfor er dette? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 32bit Windows kan kun se 3GBish, så afhængigt af størrelsen på din GFX kortet RAM efterlader dig med hvad du har.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows ME Installeret Nic og det har en Memory Range Konflikt med BIOS | caselles206 | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 26 marts 2009 15:53 |
| Rapporteret Memory Er Ikke Match Beløb af Installed Memory | weedan_ash | CPU, bundkort og RAM | 3 | 13 januar 2009 17:18 |
| Cd-drev læser CD's, men min computer doesnt genkende cd'en i bakken | anthony361 | Drives & flytbare medier | 8 | 8 november 2008 04:20 |
| Nye bundkort installeret | Lindor | CPU, bundkort og RAM | 2 | 15 januar 2008 11:59 |
| Installeret New AIM, rodet sammen Everything | laxinboi37 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 1 januar 2008 16:51 |
| Thread Tools | |
| |