![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen mitä voisi olla tyhmä kysymys? Minulla on ollut vastaavaa asettaa Corsair XMS 1GB muisti modules (yhteensä 2 gb) minun kone 4 tai 5 vuotta. Asus k8n mb kanssa AMD Athlon 64 3000 +. Palaa, kun rakennetaan tätä, en voisi olla varaa täyttää 3 mem-korttipaikkaa. Äskettäin löysin uuden Corsair XMS 1GB moduuli ja aseta se tuumaa olen, joilla ei ole mitään ongelmia, mutta järjestelmä näyttää vain 2,47 gb? With 2 se osoittaa, 2, 1 se osoittaa 1, mutta 3 se osoittaa 2.47? Olen vaihtoivat ne kaikki eri configs kuten 1 nettoutetusta kanssa uuden, niin nettoutetusta jne.. Miksi näin on? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 32bit windows voi vain nähdä 3GBish, joten koosta riippuen sinun GFX kortin RAM jättää sinut sen kanssa, mitä sinulla on.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows ME Installed Nic ja se on Memory Range ristiriidassa BIOS | caselles206 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 26. Maaliskuu 2009 15:53 |
| Raportoitu Muisti ei vastaa Velkapääoma Installed Memory | weedan_ash | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 13th Jan 2009 17:18 |
| CD-asema lukee CD: n, mutta minun tietokone doesnt tunnista CD-levy | anthony361 | Drives & Removable Media | 8 | 8. marraskuu 2008 04:20 |
| Uusi emolevy asennettu | Lindor | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 15 Jan 2008 11:59 |
| Installed Uusi AIM, sekaisin Everything | laxinboi37 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 1. Jan 2008 16:51 |
| Thread Tools | |
| |