![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb wat kan een domme vraag? Ik heb een afgedekte set Corsair XMS 1GB geheugen modules (totaal 2 GB) op mijn machine voor 4 of 5 jaar. Asus K8N MB met een AMD Athlon 64 3000 +. Terug toen ik dit gebouwd, kon ik niet veroorloven om de 3 mem slots. Onlangs vond ik een nieuwe Corsair XMS 1GB module en zet het inch Ik ben zonder problemen, maar mijn systeem toont slechts 2,47 gb? Met 2 toont 2, met 1 toont 1, maar met 3 toont 2.47? Ik heb ruilden ze in alle verschillende configs zoals 1 van de afgedekte met het nieuwe, zowel geëvenaard, enz.. Waarom is dit? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 32bit Windows kan alleen 3GBish, dus afhankelijk van de grootte van uw RAM-gfx kaart laat je met wat je hebt.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows ME geïnstalleerd Nic en heeft een Memory Range Conflict met BIOS | caselles206 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 26 mrt 2009 15:53 |
| Gerapporteerd geheugen komt niet overeen met de hoeveelheid geïnstalleerd geheugen | weedan_ash | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 13 Jan 2009 17:18 |
| CD-station leest cd's, maar mijn computer doesnt herkent de cd in lade | anthony361 | Drives & Removable Media | 8 | 8 Nov 2008 04:20 |
| Nieuw moederbord geïnstalleerd | Lindor | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 15 Jan 2008 11:59 |
| Geïnstalleerd Nieuwe AIM, messed up Everything | laxinboi37 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | De 1 januari 2008 16:51 |
| Thread Tools | |
| |