![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har det som kan være et dumt spørsmål? Jeg har hatt en Matchet sett med Corsair XMS 1GB minne moduler (totalt 2 GB) i maskinen for 4 eller 5 år. Asus k8n mb med en AMD Athlon 64 3000 +. Tilbake når jeg bygde dette, kunne jeg ikke råd til å fylle 3 mem sporene. Nylig fant jeg enda en ny Corsair XMS 1GB modulen, og setter det inn jeg ikke har noen problemer, men systemet viser kun 2,47 gb? Med 2 viser 2, med 1 viser 1, men med 3 viser den 2.47? Jeg har byttet dem i alle forskjellige configs som 1 av samsvarte med det nye, både Matchet mv. Hvorfor er dette? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 32bit windows kan bare se 3GBish, så avhengig av størrelsen på GFX kortet RAM etterlater deg med det du har.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows ME Installed Nic og den har en Memory Range Konflikt med BIOS | caselles206 | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 26 mars 2009 15:53 |
| Rapportert Memory ikke samsvarer Beløp over installerte Memory | weedan_ash | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 13 januar 2009 17:18 |
| CD-leser CD-er, men maskinen ikke gjenkjenner CD i skuffen | anthony361 | Drivere og flyttbare medier | 8 | 8 nov 2008 04:20 |
| Nye hovedkort installert | Lindor | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 15 januar 2008 11:59 |
| Installed New AIM, Messed Opp Everything | laxinboi37 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 1 januar 2008 16:51 |
| Thread Tools | |
| |