![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: AMD eller Intel? | |||
| Intel | | 6 | 60,00% |
| AMD | | 4 | 40,00% |
| Intel, hvis jeg ikke betale | | 0 | 0% |
| AMD, hvis jeg ikke betale | | 0 | 0% |
| Vælgerne: 10. Du må ikke stemme i denne afstemning | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg er udmærket klar over, at titlen på forarbejdning konge holder svinge mellem disse 2 selskaber, men for dine penge i dag, hvad ville du have? Endnu bedre, ville du have en anden forarbejdningsvirksomhed, hvis pengene var ingen objekt? Dine tanker vil hjælpe mig lidt =) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Intel for mig, bare bedre chips IMO, selv med de ekstra omkostninger.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AMD vinder lave ende og konkurrerer meget bedre end Intel i høje ende (X3 720 bånd E8400 i enkelt-gevind og ryger det i flertrådede). Intel's ikke innovating eller udfører ret meget af noget, så jeg er nødt til at give den til AMD.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, jeg vil give min stemme til AMD såvel. Der er virkelig forsøger at komme tilbage på markedet, og gør et forbandet godt stykke arbejde.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'm skyldes en opgradering hurtigt og må sige, jeg gerne lyden af den nye Phenoms .... bedre værdi for pengene for, som AMD har altid været god til.
| |||
| |||
| Jeg er enig i, fra den propaganda, der kommer med AMD's Påhængskøretøjer, for hvilke nye Dragon teknologi ser fandabbytastic. Da det er meningen, at rivaliserende udførelsen af I7 og omkring halvdelen af den pris, jeg tænker på at undersøge det til min nye bygge .. |
|
| |||
| |||
| Intel vil altid blive mestre, hvis u har ikke noget budget, men AMD altid synes at bringe dernede priser på øverste ende langt hurtigere derefter AMD |
|
| |||
| |||
| Intel for mig, altid brugt dem (en del fra det tidspunkt, hvor AMD er gratis!), de kan koste mere, men er pengene værd efter min mening |
|
| |||
| |||
| De seriøst har alt låst op - lave ende dobbelte på 7750 +, høje ende på X3, quad høje ende er relativt konkurrencedygtige med Phenom II og virkelig ikke som big af markedet. Det kan skifte, når I5 kommer ud, men for nu markedets ser temmelig fast rødt.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Desværre AMD faldt bolden efter deres sidste kommer til magten, og de har været glider lige siden. <Links Removed, ikke spam> |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Gratis East-Tec Backup 2009 | evilfantasy | General Software Chat | 0 | 20. jul 2009 16:45 |
| Top Spil for 2009 (Alle Konsoller) | Tom BILLINGTON | PC & Console Gaming | 8 | 6 marts 2009 14:51 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 v Intel Core i7 940 | sajasio | CPU, bundkort og RAM | 5 | 2 marts 2009 23:00 |
| A Strange Pop Up Problem - AntiVirus 2009 | Marshimaro1 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 11 november 2008 19:38 |
| Spring rene | alex | Off Topic Discussion | 15 | 27 april 2007 20:35 |
| Thread Tools | |
| |