![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
| View Poll Results: AMD tai Intel? | |||
| Intel | | 6 | 60,00% |
| AMD | | 4 | 40,00% |
| Intel, jos en maksa | | 0 | 0% |
| AMD jos en maksa | | 0 | 0% |
| Äänestäjien määrä: 10. Et voi äänestää tässä kyselyssä | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen hyvin tietoinen siitä, että otsikko käsittely kuningas pitää keinuvat välillä 2 yritystä, mutta rahat tänään, mikä sinulla on? Parempi vielä, että sinulla on eri suoritin, jos rahaa ei ole objekti? Ajatuksiasi auttaisi minua vähän =) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Intel minulle juuri paremmin sirut imo, vaikka lisätty kustannuksin.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AMD on voittanut alhainen lopussa ja kilpailee paljon parempi kuin Intel korkean loppuun (X3 720 siteet E8400 yhden Kierteettömät ja polttaa sen monisäikeinen). Intel ei ole innovaatioita tai juuri mitään, joten minun on annettava se AMD.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joo, aion antaa ääneni on AMD samoin. On todella yrittää saada takaisin sisään markkinoille, ja tekevät pirun hyvää työtä.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen vuoksi päivitys pian ja täytyy sanoa, en kuten äänen uuden Phenoms .... parempaa vastinetta rahalle liian, joka AMD on aina ollut hyvä.
| |||
| |||
| Olen samaa mieltä, että propagandaa, joka tulee AMD: n perävaunuja, uusi Dragon teknologia näyttää fandabbytastic. Koska se on tarkoitus kilpailevien miten i7 ja olla noin puoleen hintaan, olen ajatellut tutkii sen uudet rakentaa .. |
|
| |||
| |||
| Intel on aina master jos u ei ole budjetti, mutta AMD aina tuoda siellä hinnat yläpäähän paljon nopeammin sitten AMD |
|
| |||
| |||
| Intel minulle aina käyttänyt niitä (osa siitä, kun AMD on vapaa!), ne saattavat maksaa enemmän, mutta on syytä rahat mielestäni |
|
| |||
| |||
| Ne vakavasti on kaikki lukitussa tilassa - matalampilaatuisia kaksoiskäyttöä on 7750 +, korkea päättyy sen X3, quad huippuluokan on suhteellisen kilpailukykyinen kanssa Phenom II ja ei todellakaan ole tuo suuria markkinoita. Se voi siirtää kerran i5 tulee ulos, mutta nyt markkinoiden HAKU melko kiinteät punainen.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Valitettavasti, AMD laski pallo sen jälkeen, kun viimeksi tuli valtaan ja he ovat olleet liukastumisen lähtien. <Links Removed, eivät spam> |