![]() |
| |||||||
|
| Bekijk Poll Resultaten: AMD of Intel? | |||
| Intel | | 6 | 60,00% |
| AMD | | 4 | 40,00% |
| Intel als ik niet betalen | | 0 | 0% |
| AMD als ik niet betalen | | 0 | 0% |
| Kiezers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik ben goed van bewust dat de titel van de verwerking van koning houdt swingende tussen deze 2 bedrijven, maar voor je geld vandaag, wat zou je hebben? Sterker nog, zou u een andere verwerker als geld geen doel? Uw gedachten zou me helpen een beetje =) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Intel voor mij, net beter chips imo, zelfs met de extra kosten.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AMD is het winnen van een low-end en concurreert veel beter dan Intel in high-end (X3 720 banden E8400 in single-threaded en rookt in multithreaded). Intel is niet vernieuwend of voor een groot deel van alles, dus ik heb te geven aan AMD.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, ik ga mijn stem geven aan AMD ook. Er echt proberen om weer aan bij de markt, en doet een verdomd goede baan.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben vanwege een upgrade snel en moet zeggen dat ik vind het geluid van de nieuwe Phenoms .... meer waar voor hun geld ook, dat AMD zijn altijd goed in.
| |||
| |||
| Ik ben het ermee eens, uit de propaganda die wordt geleverd met AMD's aanhangwagens, de nieuwe Dragon-technologie lijkt fandabbytastic. Sinds het is bedoeld om te rivaliseren met de prestaties van de I7 en ongeveer de helft van de prijs, ik denk van kijken naar het voor mijn nieuwe bouwen .. |
|
| |||
| |||
| Intel zal altijd meesters als u geen begroting, maar AMD altijd lijken te doen daar de prijzen op de bovenkant een stuk sneller dan AMD |
|
| |||
| |||
| Intel voor mij altijd gebruikt ze (een deel van wanneer AMD zijn gratis!), kunnen zij meer kosten, maar zijn zeker het geld in mijn mening |
|
| |||
| |||
| Ze hebben alles serieus opgesloten - laag einde dubbele van de 7750 +, hoge einde van de X3, quad high-end is relatief concurreren met de Phenom II en is echt niet dat van de grote markt. Het kan verschuiving eenmaal i5 komt maar voor nu de markt op zoek mooie solide rood.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Helaas, AMD daalde de bal na hun laatste aan de macht gekomen en ze zijn sinds uitglijden. <Links Removed, niet spam> |