![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: AMD eller Intel? | |||
| Intel | | 6 | 60,00% |
| AMD | | 4 | 40,00% |
| Intel hvis jeg ikke betaler | | 0 | 0% |
| AMD hvis jeg ikke betaler | | 0 | 0% |
| Velgere: 10. Du kan ikke stemme på denne meningsmålingen | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg er vel klar over at tittelen på behandlingen kongen holder svingende mellom disse 2 selskaper, men for pengene i dag, hva ville du ha? Bedre ennå, vil du ha en annen prosessor hvis pengene var ingen objekt? Dine tanker ville hjelpe meg litt =) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Intel for meg, bare bedre sjetonger IMO, selv med den ekstra kostnad.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AMD vinner low-end og konkurrerer mye bedre enn Intel på high end (X3 720 bånd E8400 i single-threaded og røyker det i Flertrådsdatabehandling). Intel er ikke innovating eller gjør mye av noe, så jeg har å gi den til AMD.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, jeg skal gi min stemme til AMD også. Det virkelig prøver å komme tilbake til markedet, og gjør en forbannet god jobb.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg skyldes en oppgradering snart, og må si jeg liker lyden av det nye Phenoms .... bedre verdi for pengene også, som AMD har alltid vært flink til.
| |||
| |||
| Jeg er enig, fra propaganda som leveres med AMD's tilhengere, den nye Dragon teknologi ser fandabbytastic. Siden det er ment å rival resultatene av i7 og omtrent halvparten av prisen, jeg tenker på ser på det for min nye .. |
|
| |||
| |||
| Intel vil alltid være mestere hvis u har ingen budsjett men AMD alltid synes å bringe ned prisene på slutten mye raskere og AMD |
|
| |||
| |||
| Intel for meg, alltid brukt dem (del fra når AMD er gratis!), de kan koste mer, men er verdt pengene etter min mening |
|
| |||
| |||
| De for alvor har alt låst - lave enden dual på 7750 +, høy slutten på X3 og quadkjerne high end er relativt konkurransedyktig med Phenom II og virkelig ikke det stor i markedet. Det kan skifte gang i5 kommer ut, men nå markedets ser ganske solid red.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Dessverre AMD droppet ballen etter sitt siste komme til makten, og de har blitt slipping siden. <Links Removed, ikke spam> |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Gratis East-Tec Backup 2009 | evilfantasy | General Software Chat | 0 | 20 juli 2009 16:45 |
| Topp Spill for 2009 (alle konsoller) | Tom Billington | PC & Console Gaming | 8 | 6 mars 2009 14:51 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 v Intel Core i7 940 | sajasio | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 2 mars 2009 23:00 |
| En Stange Pop Up Problem - AntiVirus 2009 | Marshimaro1 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 11 nov 2008 19:38 |
| Spring clean | alex | Av Emne Diskusjon | 15 | 27 april 2007 20:35 |
| Thread Tools | |
| |