![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: AMD eller Intel? | |||
| Intel | | 6 | 60,00% |
| AMD | | 4 | 40,00% |
| Intel om jag inte betalar | | 0 | 0% |
| AMD om jag inte betalar | | 0 | 0% |
| Väljarna: 10. Du kan inte rösta i denna enkät | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag är väl medveten om att titeln på behandling kungen håller svänger mellan dessa 2, men för pengarna idag, vad skulle du ha? Ännu bättre, skulle du ha en annan processor om pengar inte fanns något syfte? Dina tankar skulle hjälpa mig lite =) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Intel för mig, bara bättre marker imo, även med den merkostnad.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AMD vinner låg slut och konkurrerar mycket bättre än Intel i högre (X3 720 band E8400 i singel-gängade och röker i flertrådade). Intel är inte nyskapande eller hur man kan göra mycket av något, så jag måste ge det till AMD.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, jag ska ge min röst till AMD också. Det verkligen försöker komma tillbaka in på marknaden och gör ett förbannat bra jobb.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är på grund en uppgradering snart och måste säga att jag gillar ljudet i den nya Phenoms .... mer valuta för pengarna också, vilket AMD har alltid varit bra på.
| |||
| |||
| Jag håller med, från den propaganda som kommer med AMD: s släpvagnar, den nya Dragon teknik ser fandabbytastic. Eftersom det är tänkt att konkurrera utförandet av i7 och vara ungefär halva priset, jag tänker på att titta in till min nya bygga .. |
|
| |||
| |||
| Intel kommer alltid att vara befälhavare om u har ingen budget, men AMD alltid sätta nere priserna på övre mycket snabbare sedan AMD |
|
| |||
| |||
| Intel för mig, alltid använt dem (en del från när AMD har gratis!), de kan kosta mer, men är värt pengarna enligt min mening |
|
| |||
| |||
| De allvarligt har allt inlåst - låg slutet dubbla på 7750 +, hög slutet på X3, quad högre är relativt konkurrenskraftiga med Phenom II och är verkligen inte det där stora på marknaden. Man kan flytta en gång i5 kommer ut, men för nu marknadens ser ganska solid red.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Tyvärr, AMD tappade bollen efter deras sista kommit till makten och de har halkar sedan dess. <Links Removed, inte spam> |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Gratis East-Tec Backup 2009 | evilfantasy | General Software Chat | 0 | 20 juli 2009 16:45 |
| Upp Spel för 2009 (Alla Consoles) | Tom Billington | PC & Console Gaming | 8 | 6 mars 2009 14:51 |
| Intel Core 2 Duo E8500 mot Intel Core 2 Quad Q9650 mot Intel Core i7 920 mot Intel Core i7 940 | sajasio | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 2 mars 2009 23:00 |
| A Strange Pop up-problem - AntiVirus 2009 | Marshimaro1 | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 11 november 2008 19:38 |
| Spring ren | alex | Off Topic Discussion | 15 | 27 april 2007 20:35 |
| Thread Tools | |
| |