![]() |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citat:
En ompakke af hvad Intel bruge til at teste deres CPU'er på fabrikken.
|
|
|||
|
|||
|
ja, men vil det være mere præcist? da det er mere stresfull end normale spil og apps det vil sige u hvis din CPU er 100% stabil modsætning til de 99% du sår probally får normalt. Thats min teori alligevel men im probally forkert: D
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Generelt jeg advare folk væk fra at være for paranoid om Prime95 og perfekt stabilitet.
Hvis det ikke crash mens du laver de ting, du ønsker at gøre (spil, kodning, uanset) er der virkelig ingen mening.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Yea, jeg er ikke at parranoid om det, men jeg kører det for et stykke tid, og hvis det ikke lykkes i de første par minutter, jeg ved, der er noget galt, men hvis den varer et par timer (jeg overlade det overnight når jeg tror, jeg har et stabilt ur) Jeg beslutter det fint. Intet af dette 12 timer mindste for mig, jeg har andre ting at gøre.
|
|||
|
|||
|
min pointe præcis
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg er enig med den, hvis den arbejder for, hvad du ønsker, så er det fint teorien, men ...
Jeg tror sin hurtigere at køre IBT for 10 min og kender CPU vil overleve noget derefter starte et spil, indkode en video etc. og derefter få det ned.
|
|||
|
|||
|
lol nice signiture server fyr, jeg forsøgte at skræmme de ting ud i 5 minutter, før jeg blev klar over: D
jeg lige har tænkt på en god brug for dette program, vil det være nyttigt for servere (espessially for overclocked dem), fordi servere skal køre månedsvis uden styrter ned, og de faktisk har brug for at være 100% stabil. |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Jeg har fundet dette program til at være meget nyttig, når overclocking nye bygger for kunderne, fordi jeg kan teste for stabilitet meget hurtigere derefter før det kan nå den bedste OC hurtigere. Når OCing for en andens, jeg tror, det er bydende nødvendigt at have så tæt på 100% som muligt, så du aldrig ved, hvordan en anden person kan bruge pc.
|
|||
|
|||
|
ah jeg forsøgte at skræmme fejlen ud igen! at tingene godt, kan jeg stjæle den?
|
|
|
|||
|
|||
|
Yeh naturligvis, men må jeg spørge du ikke bruge det på dette forum. Lad fejlen invadere et andet forum!