![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
A pakata mitä Intel käyttää testaamaan CPUs tehtaalla.
|
| |||
| |||
| kyllä, mutta se on tarkempi? koska se on enemmän stresfull kuin tavalliset pelit ja sovellukset se kertoo u jos suorittimen on 100% vakaa vastustaa sitä, että 99% sinulla haava probally saada normaly. thats my teoriassa anyway mutta im probally väärässä: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yleisesti ottaen olen varoittaa ihmisiä pois liian vainoharhainen noin Prime95 ja täydellinen vakautta. Jos se ei kaatuile kun teet asioita haluat tehdä (pelit, koodaus riippumatta) ei oikeastaan mitään järkeä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, I'm ei parranoid siitä, mutta käytän sitä jonkin aikaa, ja jos se epäonnistuu parin ensimmäisen minuutin, tiedän, siellä on jotain vikaa, mutta jos se kestää pari tuntia (Jätän yössä jos minulla on mielestäni vakaa kello) I päättää it's fine. Ei tätä 12 tuntia vähintään minulle, minulla on muuta tekemistä.
| |||
| |||
| Minusta juuri |
|
| |||
| |||
| Olen samaa mieltä, jos se toimii, mitä haluat sen hieno teoria, mutta ... Mielestäni sen nopeampaa ajaa IBT 10 min ja tietää suoritin selviytyy mitään sitten käynnistää pelin, koodaa videon jne. ja sitten se kaatuu.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| lol nice signiture palvelimen kaveri, i yritti pelästyttää asia pois päältä 5 minuuttia, ennen kuin tajusin: D Olen juuri ajatellut hyvä käyttää tätä ohjelmaa, se on hyödyllistä palvelimet (espessially varten Kokonaispistemäärä niistä), koska palvelimet tarvitse käynnistää kuukausiksi ilman kaatuu ja ne todellakin on 100% vakaa. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Olen todennut, tämä ohjelma on erittäin hyödyllinen, kun overclocking uusi rakentaa asiakkailleen, koska en voi testata vakautta paljon nopeammin sitten, ennen kuin näin voidaan saavuttaa paras OC nopeammin. Kun OCing, että joku muu, olen sitä mieltä, että on tärkeää olla lähellä 100% kuin mahdollista, sillä eihän sitä koskaan tiedä, miten joku muu voisi käyttää tietokoneeseen.
|
| |||
| |||
| ah i yritti pelästyttää bug pois! että asiat hyvä, Voinko varastaa sen? |
|
| |||
| |||
| Yeh tietysti, mutta saanko kysyä et käytä sitä tällä foorumilla. Anna bug hyökätä toisessa foorumissa!
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Counter Strike Source Video Stress Test Scores | robina80 | PC & Console Gaming | 6 | 17th Jan 2009 11:40 |
| Uusi PSU huono? Miten testata? | louisreiff | Kotelot & Virtalähteet | 6 | 15. marraskuu 2008 15:16 |
| Intel polttaa testi ongelmia | Mooseknuckle | General Software Chat | 1 | 18. Sep 2008 19:01 |
| WPM testi! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 11 | 29th Mar 2008 18:35 |
| Thread Tools | |
| |