![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Een ompakken van wat Intel gebruiken voor het testen van hun CPU's in de fabriek.
|
| |||
| |||
| ja, maar zal het nauwkeuriger? want het is meer dan normaal stresfull spelletjes en apps zal u vertellen of uw CPU is 100% stabiel tegenover de 99% je wond probally krijgen normaliter. dat is mijn theorie, maar hoe dan ook im probally verkeerd: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Algemeen Ik waarschuw de mensen uit de buurt van te paranoïde over Prime95 en perfecte stabiliteit. Als het niet crash terwijl je doet wat je wilt doen (spelletjes, codering, wat is het) is er echt geen zin.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, ik ben niet te parranoid over, maar ik het een tijdje, en als het niet in de eerste paar minuten, ik weet dat er iets mis, maar als het duurt een paar uur (ik laat het overnachten als ik denk dat ik een stabiele klok) besluit ik het prima. Geen van deze 12 uur minimum voor me, ik heb andere dingen te doen.
| |||
| |||
| Mijn punt precies |
|
| |||
| |||
| Ik ben het eens met het als het werkt voor wat je wilt dan is het mooie theorie, maar ... Ik denk dat het sneller te lopen IBT voor 10 minuten en weet de CPU zal overleven iets start een spel, het coderen van een video, enz. en dan hebben ze crashen.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| lol nice signiture server kerel, ik probeerde te schrikken het ding af voor 5 minuten voordat ik besefte: D Ik heb dacht van een goed gebruik voor dit programma, is het nuttig voor servers (espessially voor overclocked zijn) omdat servers te draaien maanden einde zonder te crashen en ze eigenlijk niet en moet worden 100% stabiel. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik heb dit programma is zeer handig bij het overklokken nieuw bouwt voor klanten, want ik kan testen voor stabiliteit veel sneller dan vóór zo kan men de beste OC sneller. Wanneer OCing voor iemand anders, ik denk dat het absoluut noodzakelijk is om zo dicht mogelijk bij 100% mogelijk, als je weet nooit hoe iemand anders zou kunnen gebruiken op de pc.
|
| |||
| |||
| ah ik probeerde te schrikken de bug weer uit! dat alles goed is, kan ik stelen? |
|
| |||
| |||
| Yeh natuurlijk, maar mag ik vragen u niet gebruiken op dit forum. Laat de bug binnenvallen een ander forum!