![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
En pakke av hva Intel bruke til å teste sine CPUer på fabrikken.
|
| |||
| |||
| ja, men vil det være mer presis? som det er mer stresfull enn vanlig spill og programmer vil det si u hvis CPU er 100% stabilt motsetning til 99% du sår probally få normaly. dvs min teori likevel men im probally feil: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Generelt jeg advare folk bort fra å bli for paranoid om Prime95 og perfekt stabilitet. Hvis det ikke krasjer mens du gjør det du vil gjøre (spill, koding, uansett) det er egentlig ikke noe poeng.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det stemmer, jeg er ikke å parranoid om det, men jeg kjøre den på en stund, og hvis den ikke i første par minutter, jeg vet det er noe galt, men hvis den varer i noen timer (jeg lar den stå over natta når jeg tror jeg har en stabil klokke) jeg bestemme det er fint. Ingen av denne 12 timer minimum for meg, jeg har andre ting å gjøre.
| |||
| |||
| mitt poeng eksakt |
|
| |||
| |||
| Jeg er enig med det hvis det fungerer for det du ønsker så fine teorien men ... Jeg tror det raskere å kjøre IBT på 10 minutter og kjenner CPU overlever alt så starter et spill, kode en video osv., og deretter har det krasjer.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| lol nice signiture server fyr, jeg prøvde å skremme ting av i 5 minutter før jeg skjønte: D Jeg har bare tenkt på en god bruk for dette programmet, den vil være nyttig for servere (espessially for overclocked dem) fordi serverne må kjøre måneder på slutten uten å krasje, og de faktisk trenger å være 100% stabil. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg har funnet dette programmet for å være svært nyttig når overclocking nye bygger for kunder, fordi jeg kan teste for stabilitet mye raskere da før så kan nå de beste OC raskere. Når OCing for noen andre, jeg tror det er avgjørende å ha så nær 100% som mulig, så du vet aldri hvordan andre kan bruke PC-en.
|
| |||
| |||
| ah jeg prøvde å skremme bug av igjen! at det gode, kan jeg stjele den? |
|
| |||
| |||
| Yeh selvsagt, men det kan jeg spørre deg om du ikke bruke det på dette forumet. La bug invadere et annet forum!