vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Intel Core 2 Duo E8500 v. Intel Core 2 Quad Q9650 v. Intel Core i7 920 v. Intel Core i7 940

Reply

Thread Tools
Old 2 maaliskuu 2009, 17:42
Jäsen

Olen yrittävät päättää, mikä CPU minun pitäisi ostaa. Mielestäni olisi parempi jäädä alle 350 dollaria. Olen erittäin haluttomia siirtymään AMD monista syistä, kuten vakautta. En ole overclocker. Tällä hetkellä olen katsot 4 CPUs: Intel Core 2 Duo E8500, Intel Core 2 Quad Q9650, ja Intel Core i7 920. Neljäs Olen katsot on Intel Core i7 940.which on yli oma budjetti, mutta voisin yrittää löytää rahat. Tarvitsen jotain, joka voi käsitellä videoeditointia ja erikoistehosteita melko hyvin. En hieman pelaamista. Mitä järkeä minulle?
Old 2 maaliskuu 2009, 17:59
Rahoittajien ryhmän

Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin "stabiilisuus" on käsittelijöinä. Joko jalostajien työtä tai ne eivät ole. Prosessorit eivät "kuolee" tai "tauolla", paitsi jos ne suoritetaan ilman heatsink.

Videoeditointiin (erityisesti reaaliaikainen esikatselu) olet menossa tarvitsemme hyvän näytönohjaimen. Video renderointi, Sinun on hyvä CPU. The i7 tekee paras niistä, mutta se ei tee mitään muuta yhtään paremmin kuin E8500.

AMD on kolme-core Phenom II, joka antaa sinulle reuna (+1 ydin) on halpa ($ 120), ja vastaa E8500 samoin.

Siksi kaikki riippuu painosta video juttuja. Teettekö tämän ammattimaisesti? Kuten harrastus? Tai harvoin? Oletko renderointi hyvin suuri video, joka vie tunnin tai pieniä leikkeitä?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 2 maaliskuu 2009, 18:16
Jäsen

En ole ammattilainen. Sen todella harrastus luulisin. Oma muokkaus on arvaamaton joskus voisin tehdä videon, joka viime tunnissa muina aikoina Teen 3 minuutin shortsit.
Old 2 maaliskuu 2009, 18:35
Jäsen

1 valita duel-core
ja tallentaa suuren määrän käteistä ja quad-core on todella korkea loppukäyttäjien ja i7-sirut ovat jopa korkeampia loppukäyttäjille
2 Intel ovat sanoneet niin paljon kun on pelejä ja muita ohjelmia tänään ne vain todella työtä duel-core ja tehdä joskus niin jos ostaa kalliimpia prosessorit enemmän sydämiä ne tyhjäkäyntitilassa (ei tee mitään)
Old 2 maaliskuu 2009, 20:08
Jäsen

Olen päättänyt mennä AMD Phenom II X4 940 Deneb, koska sillä oli samanlainen vertailuarvoja ydin i7 ja maksaa tonni vähemmän.
Old 2 maaliskuu 2009, 23:00
Rahoittajien ryhmän

Jep, tämä on hyvä valinta myös. Nauttia.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.