![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg prøver å bestemme hvilken CPU jeg bør kjøpe. Jeg vil overnatte under $ 350. Jeg er svært motvillige til å bytte til AMD for mange grunner som stabilitet. Jeg er ikke en overclocker. øyeblikket jeg ser på 4 prosessorer: Intel Core 2 Duo E8500, Intel Core 2 Quad Q9650, og Intel Core i7 920. Det fjerde jeg ser på er Intel Core i7 940.which er over mitt budsjett, men jeg kan prøve å finne pengene. Jeg trenger noe som kan håndtere videoredigering og spesialeffekter ganske godt. Jeg har et lite spilling. Hva gir mening for meg? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke slike ting som "stabilitet" i prosessorer. Enten prosessorer arbeid eller de ikke. Prosessorer ikke "dø" eller "pause" med mindre de kjører uten heatsink. For videoredigering (spesielt sanntids forhåndsvisning) du skal ha et godt grafikkort. For video gjengivelsesteknologi, Trenger du en god CPU. Den i7 vil yte den beste av dem, men det vil ikke gjøre noe annet bedre enn E8500. AMD har en trippel-core Phenom II som gir deg en kant (+1 core), er billig ($ 120), og matcher E8500 også. Så alt avhenger av vekten av video stuff. Vil du gjøre dette profesjonelt? Som en hobby? Eller sjelden? Er du gjengivelsesteknologi stor video som tar timer eller små klipp?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg er ingen profesjonell. Dens virkelig en hobby jeg. Min redigering er uberegnelig iblant jeg kanskje lage en video som skulle vare en time andre ganger jeg gjør 3 minutt shorts. |
|
| |||
| |||
| 1 Velg duell-core og spare masse penger på Quad-core er egentlig for høy sluttbrukere og i7 prosessorene er enda høyere sluttbrukere 2 Intel har sagt så mye når det kommer til spill og andre programmer laget i dag de eneste virkelig fungerer på duell-kjernen og vi vil gjøre på en gang slik at hvis du kjøper dyrere prosessorer med flere kjerner de vil være inaktiv (ikke gjør noe) |
|
| |||
| |||
| Jeg bestemte meg for å gå med AMD Phenom X4 II 940 Deneb fordi den hadde lignende benchmarks til kjernen i7 og koster tonn mindre. |
|
| |||
| |||
| Jepp, det er et godt valg også. Like.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Intel Core 2 Duo Vs Quad | Razer | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 28 september 2009 21:40 |
| Overclocking min Intel Core 2 Quad Rig - Hva gjør jeg nå? | phillipbooker08 | CPUer, Hovedkort & RAM | 0 | 11 juni 2009 16:44 |
| Intel Core 2 Quad | Cew27 | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 2 januar 2008 13:22 |
| Hva er den beste CPU air kjøling for Intel Quad Core Q6600? | Subyne Simean | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 26 desember 2007 09:26 |
| Intel 6600 Quad-core | Cew27 | CPUer, Hovedkort & RAM | 10 | 25 desember 2007 23:48 |
| Thread Tools | |
| |