![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I øjeblikket er jeg tjene penge til at købe og erstatte min Intel P4 3,0 GHz (4,4 på Vista Scale). Jeg søger på omkring 0,00 til at bruge, men desværre er der ingen CPU'er for denne pris. Jeg ønskede det til spil som Crysis, Bioshock, Call of Duty 4, NFS Pro Street og Assassins Creed. Jeg gør det ulige smule udvinder filer så jeg var usikker på vejret eller ikke at få en Quad. Mit budget er £ 140 kun for CPU og jeg hidtil har kom op med en E8400 6mb cache 3.0Ghz. Jeg får enten ASUS P.5N-E SLI eller MSI P6N SLI både støtte 1333mhz og 45nm, vil dette være udstyret med DDR2 800 MHz 2GB. Bare du hjælpe mig med at vælge den bedste chip til mit formål.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mens Crysis gør (god) anvendelse af en quad kerne CPU, de fleste spil vil ikke se nogen fps fordel. De E8400, i nogle benchmarking jeg gør alligevel, udfører positivt over Q6600 i alt undtagen multi-threaded apps såsom medier kodning. Til ekstraktion du være fint med en dobbelt, især en høj MHz en såsom 8400. I dit tilfælde I'd stick med dobbelt simpelthen fordi du gaming.
|
| |||
| |||
| Enhver dual core derefter eller E8400. Jeg vil bare det bedste værdi og ydeevne, var jeg overvejer E8200 men jeg indset det har en 9x multiplikator . Kunne du PM mig eller fortælle mig vejr de ekstra cache er bedre, og hvorfor. tak |
|
| |||
| |||
| Prøv at tænke over det på en bang-for-sorteper grundlag. Lige nu er de E8400 er omtrent det bedste værdi for pengene dual core CPU derude. De E8500, for en ekstra 160mhz af ydeevne på lager hastigheder, er over 50% mere i penge. Cachen vil gøre nogen mærkbar forskel, når spil, men vil gøre det muligt hurtigere ydeevne i andre programmer. Cachen er nyttige i, at det lagrer data, der ofte findes. Så jo større cache, jo flere data kan opbevares som igen vil fremskynde en større vifte af processer.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |