vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Intel CPU c2d

Reply

Thread Tools
Old 3. toukokuuta 2008 09:39
Rahoittajien ryhmän

Olen tällä hetkellä ansaita rahaa ostaa ja korvata minun Intel P4 3,0 Ghz (4,4 annetun Vista Scale). Olen HAKU noin 0,00 viettää mutta valitettavasti ei ole CPUs tähän hintaan. Halusin sen pelaamista kuten Crysis, Bioshock, Call of Duty 4, NFS Pro Street ja murhaajien Creed. Teen outoa vähän uuttamiseksi tiedostoja joten olin epävarma sää tai ei saada Quad. Oma budjetti on £ 140 vain suorittimen ja i ovat toistaiseksi tuli kanssa E8400 6Mb välimuisti 3.0Ghz. Saan joko ASUS P5N-E SLI tai MSI P6N SLI tukevat 1333mhz ja 45nm, tämä on varustettu DDR2 800MHz 2GB. Juuri auta minua valita paras siru minun tarkoitukseen.

My System: xX_TeK_GaMeR_Xx

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6700
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-muisti:
OCZ 6400 2 x 2 Gt ReaperX
Graphics Card (s):
Msi NX8800GT
Äänikortti:
Realtek ALC 889A Dolby Digital
Kiintolevy (t):
OCZ SSD 60GB, WD 250GB HDD
Optinen asema (t):
LG HL-DT-ST DVDRAM GH22LS30
Asia / PSU:
Cooler Master Haf-932, OCZ 600W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Ethernet, BT @ 2MB (250Kb / S DL)
Monitor (t):
Xerox XA7-17i, SHARP LC26D44
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate RC1 X32
Old 4. toukokuuta 2008 00:15
Rahoittajien ryhmän

Vaikka Crysis tekee (hyvä) käyttöön, joka on quad ydin CPU, suurin osa pelejä ei näe mitään fps hyötyä.

The E8400, joissakin vertailuanalyysi I'm doing kuitenkin suorittaa suotuisasti yli Q6600 kaikkeen paitsi monen Kierteettömät apps kuten media-koodausta.

Uuttamiseksi sinua sakko on kaksi, erityisesti korkean MHz yksi tällainen kuin 8400.

Sinun tapauksessasi I'd kiinni kaksoiskäyttöä yksinkertaisesti, koska olet pelaamista.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 4. toukokuuta 2008 07:40
Rahoittajien ryhmän

Kaikki kahden ytimen sitten tai E8400. Haluan vain paras arvo ja tehokkuus, i oli harkitsee E8200 mutta tajusin se on 9x kerrannaisvaikutus. Voisitteko PM minulle tai kerro sää ylimääräiset välimuisti on parempi ja miksi. kiitos
Old 4. toukokuuta 2008 07:52
Rahoittajien ryhmän

Yritä ajatella se on bang-for-buck perusteella. Tällä hetkellä E8400 on parasta vastinetta rahalle kahden ytimen suoritin siellä. The E8500, ylimääräistä 160mhz suorituskyvyn on varastossa nopeuksilla, on yli 50% enemmän rahassa.

Välimuisti tekee mitään havaittavaa eroa, kun pelaamista mutta mahdollistaa nopeamman suorituskyvyn muissa sovelluksissa.

Välimuisti on hyödyllistä, että se tallentaa tietoja, jotka on usein saatavissa. Siis, mitä suurempi välimuisti sitä enemmän tietoja se voi tallentaa mikä puolestaan nopeuttaa suuremman joukon prosesseja.

-Kanoakavirus
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.