![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben momenteel verdienen geld te kopen en vervang mijn Intel P4 3,0 GHz (4,4 op de Schaal van Vista). Ik zoek op ongeveer 0,00 te besteden, maar helaas zijn er geen CPU's voor die prijs. Ik wilde het voor games als Crysis, Bioshock, Call of Duty 4, NFS Pro Street en Assassins Creed. Ik vind het vreemd wat het uitpakken van bestanden zodat ik zeker weet is het weer of niet om een Quad. Mijn budget is £ 140 alleen voor de CPU en ik tot nu toe kwam met een E8400 6MB cache 3.0Ghz. Ik krijg de ASUS P5N-E SLI of MSI P6N SLI ondersteunen 1333MHz en 45nm, deze zal worden uitgerust met DDR2 800MHz 2Gb. Just please help me kiezen de beste chip voor mijn doel.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoewel Crysis maakt (goed) gebruik van een quad core processor, de meerderheid van de spellen zal niet elke fps voordeel. De E8400, in sommige benchmarking doe ik toch presteert positief over de Q6600 in alles behalve multi-threaded applicaties zoals media-codering. Voor de extractie wordt u goed met een dubbele, met name een hoog MHz een, zoals de 8400. In uw geval Ik wil vasthouden aan de dubbele gewoon omdat je gaming.
|
| |||
| |||
| Elke dual core vervolgens of de E8400. Ik wil gewoon de beste prijs en prestaties, ik was gezien de E8200 maar ik besefte hij heeft een 9x multiplier . Kunt u PM me of vertel me weer de extra cache is beter en waarom. bedankt |
|
| |||
| |||
| Probeer te denken over het op een bang-for-buck basis. Op dit moment is ongeveer de E8400 de beste prijs-kwaliteitverhouding dual core cpu die er zijn. De E8500, voor een extra 160mhz van prestaties op stock snelheden, is ruim 50% meer in monetaire termen. De cache zal geen merkbaar verschil als gaming, maar zal mogelijk snellere prestaties in andere toepassingen. De cache is nuttig in die zin dat hij slaat gegevens die vaak wordt gebruikt. Dus, hoe groter de cache de meer gegevens kan opslaan, die op haar beurt zal de snelheid van een groter scala van processen.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Intel Core 2 Duo en Intel I7 | 1bellb | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 27 september 2009 06:36 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 V Intel Core i7 940 | sajasio | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | De 2 maart 2009 23:00 |
| AMD en Intel? | Korac | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 27 dec 2007 04:20 |
| Intel of AMD | Cew27 | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | 11 sep 2007 13:49 |
| Intel-processors - Upgraden van mijn Intel Pentium 4 2,66 | Glitch | Algemeen Hardware Chat | 1 | 21e Sep 2006 20:44 |
| Thread Tools | |
| |