![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er for tiden å tjene penger til å kjøpe og erstatte min Intel P4 3,0 Ghz (4,4 på Vista Scale). Jeg ser på rundt 0,00 å tilbringe men dessverre er det ingen CPUer for den prisen. Jeg ville det for spill som Crysis, Bioshock, Call of Duty 4, NFS Pro Street og Assasins Creed. Jeg gjør det odde litt utpakking av filer, slik at jeg var usikker vær eller ikke å få en Quad. Budsjettet mitt er £ 140 bare for CPU og jeg hittil har dukket opp med en E8400 6MB cache 3,0 GHz. Jeg får enten ASUS P5N-E SLI og MSI P6N SLI både støtte 1333mhz og 45nm, vil dette være utstyrt med DDR2 800mhz 2GB. Bare må du hjelpe meg å velge den beste chip for mitt formål.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mens Crysis gjør (god) bruk av en Quad Core CPU, de fleste spill vil ikke se noen fps fordel. Den E8400 i noen referansemålingen jeg gjør likevel, utfører gunstig over Q6600 i alt unntatt multi-threaded programmer, slik som media koding. For utpakking du fint med en dobbel, spesielt høy MHz ett eksempel 8400. I ditt tilfelle jeg stokk med dual bare fordi du er spilling.
|
| |||
| |||
| Eventuelle tokjerners deretter eller E8400. Jeg vil bare ha det beste verdi og ytelse var jeg vurderer E8200 men jeg skjønte det har 9x multiplier . Kunne du PM meg eller fortelle meg vær ekstra hurtigbuffer er bedre og hvorfor. takk |
|
| |||
| |||
| Prøv å tenke på det på en bang-for-pengene basis. Akkurat nå på E8400 er omtrent det beste value for money dual core CPU der ute. Den E8500, for en ekstra 160mhz ytelse på lager hastigheter, er over 50% mer i monetære termer. Hurtigbufferen gjør ingen merkbar forskjell når gaming men vil tillate raskere ytelse i andre programmer. Hurtigbufferen er nyttig ved at den lagrer data som ofte benyttes. Så, jo større hurtigbufre mer data kan det store som i sin tur vil øke hastigheten på et større spekter av prosesser.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |