![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hej,
Jeg bygget min computer lidt over 2 år siden, og det har altid køre cool og uden problemer. Dag en advarsel blinker op fra Intel desktop forsyningsværker program ved at sige, at CPU vccp var uden for rækkevidde. Jeg ville ønske, jeg havde skrevet ned numrene gav - men i stedet Jeg åbnede programmet. De spændinger i forsyningssektoren program blev bøde. Jeg lukkede programmet, og det var det sidste jeg hørte fra det. Jeg er bekymret, fordi jeg ønsker ikke at skade min CPU, og fordi jeg er finansielt afhængige af daglig brug af min computer. Jeg har aldrig set denne besked før. Min computer er ikke blevet overclocked eller ændres fra normal kutymer på nogen måde. Tak for din hjælp. Specs: CPU INTEL Core2Duo E6600 2.4G MB INTEL BOXDP965LTCK P965 Silverstone SST-ST56ZF Zeus serie 560W 560 Watt Power Supply XP SP3 Nuværende vccp læsning: 1.167-1.223 |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Må ikke bekymre dig om det, medmindre du får besked igen.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|