![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, I rakennettu minun tietokone on vähän yli 2 vuotta sitten ja se on aina jäähtyä ja ilman ongelmia. Tänään varoitus flashed kun Intel desktop utilities ohjelma, että suorittimen vccp oli ulkopuolelle. Toivoisin oli kirjoitettu numerot se antoi - mutta sen sijaan olen avannut ohjelman. The jännitteet yleishyödyllisten palvelujen ohjelma oli hyvin. I ohjelma lopetetaan, ja se oli viimeinen kuulin siitä. Olen huolissani, koska en halua vahingoittaa minun CPU, ja koska olen taloudellisesti riippuvainen päivittäistä käyttöä minun tietokone. En ole koskaan nähnyt tämän viestin ennen. Oma tietokone ei ole Kokonaispistemäärä tai muuttuu normaalin käytännöissä millään tavalla. Kiitos avustanne. Tiedot: CPU Intel Core2Duo E6600 2.4G MB INTEL BOXDP965LTCK P965 Silverstone SST-ST56ZF Zeus Sarjan 560W 560 Watt Power Supply XP SP3 Nykyinen vccp käsittelyssä: 1,167-1,223 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Älä huolehdi siitä, jos et saat viestin uudelleen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|