![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik bouwde mijn computer iets meer dan 2 jaar geleden en het is altijd koel en zonder problemen. Vandaag wordt een waarschuwing flitste uit de Intel Desktop utilities programma, zegt dat de CPU vccp was buiten bereik. Ik wou dat ik had geschreven vaststelling van de cijfers gaf het - maar ik opende het programma. De spanningen in de programma's waren prima. Ik sluit het programma, en dat was de laatste keer dat ik hoorde van dat. Ik ben bezorgd omdat ik niet wil schade mijn CPU, en omdat ik financieel afhankelijk zijn van het dagelijks gebruik van mijn computer. Ik heb nooit gezien dat dit bericht eerder. Mijn computer is niet overclocked of veranderd van een normaal gebruik op geen enkele manier. Dank u voor uw hulp. Specificaties: CPU Intel Core2Duo E6600 2.4G MB INTEL BOXDP965LTCK P965 Silverstone SST-ST56ZF Zeus Series 560W 560 Watt Power Supply XP SP3 Huidige vccp lezing: 1.167-1.223 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Maak je geen zorgen over, tenzij u het bericht opnieuw.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|