![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg bygde min datamaskin litt over 2 år siden og det har alltid kjøre kult og uten problemer. I dag en advarsel flashed opp fra Intel Desktop utilities program, som sier at CPU vccp var utenfor rekkevidde. Jeg skulle ønske jeg hadde skrevet ned tallene det gave - men jeg åpnet programmet. Den spenninger i Verktøy-programmet var fine. Jeg lukket programmet, og det var det siste jeg hørte fra dem. Jeg er bekymret fordi jeg ikke vil ødelegge min CPU, og fordi jeg er økonomisk avhengig av daglig bruk av datamaskinen min. Jeg har aldri sett denne meldingen før. Maskinen min har ikke vært overclocked eller endres fra normal bruk på noen måte. Takk for hjelpen. Spesifikasjoner: CPU INTEL Core2Duo E6600 2.4G MB INTEL BOXDP965LTCK P965 Silverstone SST-ST56ZF Zevs Series 560W 560 watt strømforsyning XP SP3 Gjeldende vccp lesing: 1.167-1.223 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke bekymre deg om det med mindre du får meldingen igjen.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Mest Preferred Program for å lese Intel I5 Cpu Temps? | P5200 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 17 november 2009 11:10 |
| Desktop avsluttes når jeg prøver å åpne et program, og deretter Starter av seg selv | avz10 | General Hardware Chat | 2 | 4 november 2009 17:42 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 v Intel Core i7 940 | sajasio | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 2 mars 2009 23:00 |
| Intel Burn Test, New Stress Test Program | serverguy | CPUer, Hovedkort & RAM | 11 | 7nde sep 2008 07:48 |
| Thread Tools | |
| |