![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg HAV bare gjort mit første opbygge xD det hasn't blæst op endnu, så jeg går ud fra alt er ok ![]() Er der nogen vide, hvad temp de E8500 bør være på? normal Jeg hav en tuniq tårn afkøling det (store buggar, hårdt for at arbejde omkring det) en programmer jeg har brugt før, er kerne temp men det forekommer ikke flytte fra 42C Jeg havde en kort glane på min temp i bios, og det sagde 28c Jeg lastet en anden programmer, og det sagde 37c (cant rememmber hvis den flyttes) systool så hvoraf den ene er ret ?!?!?! anyother programes surgested? takket Craiig / / CPU: Intel E8500 mobo: Asus Striker II formular PSU: Enermax Galaxy 1000W HFS: Tuniq Tower Arctic Køling MX-2 Thermal Compound! Tak igen Craiig / / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| It's all good. Jeg bruge Intel's Thermal Analysis Tool. På belastning (du kan indlæse processor i TAT) Det bør ikke være mere end 65C.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|