![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| i hav juuri tehnyt ensimmäinen rakentaa xD se hasn't puhalletut vielä niin oletan, kaikki on ok ![]() ei kukaan tiedä, mitä temp että E8500 olisi oltava? normaali i hav yksi tuniq torni jäähdytys se (iso buggar, vaikea kiertää it) yksi ohjelmia olen käyttänyt ennen on ydin temp mutta näyttää siltä, ettei siirtyä 42C minulla oli lyhyt Glane minun temp bios ja se sanoi 28C i lastataan toiseen ohjelmiin, ja se sanoi 37c (kallistuksen rememmber jos se siirretään) systool siten, joista yksi on oikeus ?!?!?! anyother programes surgested? kiitos Craiig / / CPU: Intel E8500 mobo: Asus Striker II Formular PSU: Enermax Galaxy 1000W HFS: Tuniq Tower Arctic Cooling MX-2 Thermal Compound! Kiitos jälleen Craiig / / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| It's all good. Voin käyttää Intelin Thermal Analysis Tool. Kun kuorma (voit ladata prosessorin TAT) se ei saa olla yli 65C.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|