![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej som du måske ved, jeg har en Intel Core 2 Quad (Q6600) sin farten en intensivering og idles på omkring 35 ish og går til omkring 55 om belastning (Crysis) på det tidspunkt, hvor den er på lager hastigheder, men im spekulerer tror du Jeg har nogle overclocking spillerum med dette? og i bekræftende fald hvor meget?
Dernæst vil jeg fandt disse temps at være en smule højt med min køler, men jeg har forsøgt igen siddepladser det mange gange og få den samme temps, nu har jeg en anden bnip arktiske fryser 7 med nogle arktiske rengøring og forberedelse af væske, tror du sit værd reseating det med den nye (un pillet køler), som når jeg sad den oprindelige fryseren 7 brugte jeg Meths og vatpinde til at rense det, så ville jeg se lavere temps ved hjælp af en, som jeg vil ren med passende alcahol og samme med processoren heatspreader eller vil jeg ikke se nogen forskel i temperatur? tredje spørgsmål er, hvad vil du anbefale jeg rengøre CPU og køleprofil med jeg ved, at de anbefaler, fnugfri klude, men jeg dont kende hvad disse så se ud? er der nogen specielle klude brugt netop til dette formål? og sidst men ikke mindst jeg kom på tværs dette om overclockere det ser ud for mig, som det er bare standard q660 men med garanti for at køre op til 3.3GHz? denne gang er det virkelig er det sidste spørgsmål, hvad der er det højeste sikker temp du tror, min CPU skal gå? Jeg håber, at gav mening, tak for læsning Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vise
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå på, det er et reelt spørgsmål, han er ikke at vise frem.
Lint er fnug. Hvis du tager noget bomuld og gnid en negl på det du får små pletter af fnug bolden op. That's lint. En fnugfri klud, mister ikke pletter af fnug. Det er vigtigt, fordi en klat fnug, ligesom et hår ville, holder heatsink klar af processor og gør varmen er nødt til at strømme gennem et bjerg af stof i stedet for en tusindedel så meget. De væsker enten har et kemisk navn eller et varemærke. Der burde være en god til at opløse gamle stof, men det er tilladt at forlade overfladeaktive bagud, når det tørrer (det er sæbe, en slags). Der burde være en anden, der også er god til at opløse de sidste spor af sammensatte ud af atomer tyk ridser, men som har til dampes helt og ikke efterlade et ikke-flygtigt skum bag. Check i en ordbog, ikke-flygtige er meget mening i denne sammenhæng. De fleste mærker eller kemikalier til, at sidste fase er isopropylalkohol, acetone eller æter. Alt hvad du køber for kosmetik har olier i, der gør dem uegnede. Så - efter min mening - medmindre du prøvet lapning din heatsink og skruet det op så er der ingen forskel mellem en og anden, hvis det er den samme model. Den gamle er helt rengøres. Jeg vil være glad nok bruge Meths for de første par vask skridt, men ikke for den sidste, fordi det fik et farvestof i det, der bliver tilbage. Vatpinde kan forlade fluff også, du har brug for noget annonceres som fnugfri. Et kamera butikken vil have en £ 2,50 klud, du kan bruge til de næste hundrede år. Jeg ville være ked af at tage en processor over 75 grader. Jeg bryder mig ikke kantning over 70 i lange perioder. Husk, at uanset hvad du sætter den op lide, skal der være en varm dag i august, når dit værelse er på 34 grader i stedet for 20 og processor vil være 14 grader højere, end du mente det skal være. Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| Nej, jeg kender ham fra det virkelige liv, og han går på om hans computer non stop |
|
| |||
| |||
| Jeg er sikker på, at han ved, det er ikke, hvad du kan købe, der tæller, det er hvad du kan gøre med det. Og han er naturligvis at lære at være kompetente, fordi han spørger fornuftige spørgsmål. Jeg kunne gå ud og købe en boks, der ville outsmoke andre to kasser sat sammen, men det er slet ikke så sjovt som tweaking den sidste dråbe ydelse ud af en fem år gammel maskine resten af verden griner på. På en god dag er det forskellen mellem stock car racing og Formula One. |
|
| |||
| |||
| tak for det sted, havde jeg ikke nogen isopropic alkohol ved hånden, da jeg gjorde det, jeg havde nogle til mit kamera linse, men der besluttede at emigrere til det ukendte. |